proteine of wight gainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Testo View Post
    De mensen die me al wat langer kennen weten dat gelukkig ook dus wat mij betreft cased closed.
    geen idee waar je het over hebt

Je hebt een hoop gemist kerel vooral sym's story
    is het weer tijd voor baco ?
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Testo View Post
      En zo is het maar net, bro.

Daarom vroeg ik ook even wat achtergrondinfo aan Bodyfood want ik wist al hoe de vork in de steel zat.
      Wat vind jij belangrijker?

1. Dat iemand een achtergrond in de sport heeft?
      2. Dat iemand veel verstand heeft van voeding en suplementen?

Als Jay Cutler whey gaat verkopen onder zijn naam zou ik dat niet direct kopen. Dat hij die whey verkoopt is gewoon puur marketing en daar betaal je voor. Geef mij maar gewoon iemand die verstand van zaken heeft.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het eens ben met bodyfood. Ik vind ook dat hij op dit forum regelmatig onprofessioneel overkomt. Ik commentaar mag geven over een product, echter vind ik wel dat je moet onderbouwen waarom je dat vind.
      Bijvoorbeeld: Het havermoutmeel, waarom is dit slecht? Bodyfood geeft alleen aan dat dit niet goed is, maar geeft geen onderbouwing aan.

Succes nog met verder discussiëren

Comment

Wie zegt dat mr bodyfood verstand heeft van voedingssupplementen?? Ik heb hem nog niks zinnigs zien posten hier. Mr Bodyfood kan ook geen onderbouwing geven want zijn argumenten zijn gewoon de grootste onzin. Puur en alleen bedoelt om mensen bang te maken zodat ze niet bij andere shops gaan kopen.

Dan koop ik liever mijn spullen bij XXL. Die gasten hebben én verstand van supps én een behoorlijke achtergrond in de sport. Dat komt bij mij een stuk beter over dan een lompe boer die zijn zaak 3 maanden dicht gooit om op zijn boot te kunnen zitten. Lekker klantvriendelijk ben je dan

Comment

Originally posted by Brutez View Post
          Wie zegt dat mr bodyfood verstand heeft van voedingssupplementen?? Ik heb hem nog niks zinnigs zien posten hier. Mr Bodyfood kan ook geen onderbouwing geven want zijn argumenten zijn gewoon de grootste onzin. Puur en alleen bedoelt om mensen bang te maken zodat ze niet bij andere shops gaan kopen.

Dan koop ik liever mijn spullen bij XXL. Die gasten hebben én verstand van supps én een behoorlijke achtergrond in de sport. Dat komt bij mij een stuk beter over dan een lompe boer die zijn zaak 3 maanden dicht gooit om op zijn boot te kunnen zitten. Lekker klantvriendelijk ben je dan
          Duidelijke taal.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X