drankje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• drankje

jongens je kan bij mij op de sportschool drankjes kopen in flesjes
    ze noemen het burners dat is om je vet aan te spreken.

maar haalt dat wel wat uit tijdens het cardio.
    en hoe kan dat als je het tijdens je cardio dringt dat het dan meteen werkt.
    je lichaam moet het toch ook opnemen.

groetjes.
    Last edited by annevdploeg; 25-01-2008, 14:08.
    one goal: power and mass

weet niemand iets.??????

Comment

Als je eens 1 zo'n flesje koopt, foto van plaatst en de ingredienten vermeld kunnen we meer zeggen. Of vermeld hoe dat drankje heet met eventueel meer info via google. En waarom zou het niet meteen kunnen werken? De burner die ik op moment test en een andere die ik aan een vriendin had voorgesteld werken allebei binnen 10minuten en gaan zo'n 7-8 uur door.
      Last edited by Falstyr; 25-01-2008, 14:26.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Als je eens 1 zo'n flesje koopt, foto van plaatst en de ingredienten vermeld kunnen we meer zeggen. Of vermeld hoe dat drankje heet met eventueel meer info via google. En waarom zou het niet meteen kunnen werken? De burner die ik op moment test en een andere die ik aan een vriendin had voorgesteld werken allebei binnen 10minuten en gaan zo'n 7-8 uur door.
        Je kan jou pil niet vergelijken, met een kant en klare fatburner drank.
        Jou pil is illegaal die fatburner drank is legaal.

Geen knollen met citroenen vergelijken

Comment

die in mijn sportschool zit l-carnitine en een hoop mineralen in. Duur voor wat het is.
          the one and only tabata overlord

Comment

klopt zit hier ook in maar werkt het ook

Comment

Volgens de gedane onderzoeken niet om vet te verbranden. In een onderzoek bij mensen over de 100 heeft het wel geholpen om vet te verliezen en spieren aan te zetten, in overige onderzoeken maakte het niets uit.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

L-carnitine zit er meestal in 1000mg het is wel lekker spul maar net wat genjuro zegt prijzig voor wat het is.
                Zal geen vet verbranden maar L-carnitine kan toch een beetje helpen.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Volgens de gedane onderzoeken niet om vet te verbranden. In een onderzoek bij mensen over de 100 heeft het wel geholpen om vet te verliezen en spieren aan te zetten, in overige onderzoeken maakte het niets uit.
                  Het werkt dus niet om vet te verbranden

Het werkt dus wel om vet te verliezen
                  Het werkt dus ook tegen spiermassa verlies

Ik mis de bron dat het niets uitmaakt

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                    Je kan jou pil niet vergelijken, met een kant en klare fatburner drank.
                    Jou pil is illegaal die fatburner drank is legaal.

Geen knollen met citroenen vergelijken
                    Als je goed las zag je dat ik ook een vergelijking maakte met een andere burner. Een legale Lipo6 welk op bijna zelfde wijze werkt.

Persoonlijke vind ik L-carnitine troep. Geeft klein beetje extra energie, maar voor de rest had ik er geen zak aan.

Comment

Maakt niet uit.
                      100+.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Wederom geen vermelding van welke L-Carnitine.

Je hebt Coca Cola en je heb C-1000 Cola.
                        Daar tussen zit een groot verschil.

Dat is ook bij L-Carnitine van toepassing.
                        Als er bijvoorbeeld geen B-6 is aan toegevoegd, wordt L-Carnitine niet opgenomen door het lichaam.

Comment

Tussen de cola's zit wellicht een verschil in smaak, niet in de opneembaarheid en hoeveelheid van de suikers.
                          Vitamine b6 zit in een hele hoop voeding en in multivitamine. Waarom is vitamine b6 nodig voor de opname van carnitine? Als ik zo kijk eet je eigenlijk altijd wel een bron van b6, waardoor opname altijd mogelijk is.

sigpic

Comment

Tussen de cola's zit wellicht een verschil in smaak, niet in de opneembaarheid en hoeveelheid van de suikers.
                            Vitamine b6 zit in een hele hoop voeding en in multivitamine. Waarom is vitamine b6 nodig voor de opname van carnitine? Als ik zo kijk eet je eigenlijk altijd wel een bron van b6, waardoor opname altijd mogelijk is.
                            voedingssupplementen gezondheid: Carnitine

Comment

Het lichaam kan zelf carnitine aanmaken uit lysine, methionine, vitamine C, vitamine B3, vitamine B6 en ijzer.Een tekort aan één van deze voedingstoffen zal een carnitine tekort veroorzaken, met als gevolg overmatige vetvoorraden in het lichaam als gevolg.
                              Leidt hieruit af dat je vitamine b6 nodig hebt om carnitine te maken, niet om carnitine op te nemen.
                              Wat betreft de vetverbranding heb ik nog geen studies gevonden die bewijzen dat extra suppletie bij mensen onder de 100 helpt om vet te verliezen. Daarboven wel, dit omdat het lichaam minder handig wordt in het zelf produceren van carnitine.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X