welke supplementen raden julie mij aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke supplementen raden julie mij aan?

welke supplementen raden julie mij aan als ik ....

19 jaar 1 m 79 64 kilogram train al 1 jaar

zou deze zomer 70 75 kilo willen weege...

zou 4 maanden bulken feb maart april mei-- junie minder koolhydraden

maart april supplementen stack--mei alleen gainer-- junie gainer en speciaal product voor massa...

bulk perioode: 6 maaltijden ( havermout deegwaren yohurt kip...)
    2 maal gainer

alvast bedankt

Je omschrijft het allemaal wat rommelig vriend. Zet het allemaal eens netjes in een schema en dan kijken we nog eens een keer.
    Overigens zijn de basis supplementen altijd multvitamines en proteine/wheypoeder. Je kunt er later nog fatburners en creatine bij nemen. Voor de mensen die weinig tot geen vis eten is het belangrijk te supplementeren met omega3 visolie capsules.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by greenmen View Post
      welke supplementen raden julie mij aan als ik ....

19 jaar 1 m 79 64 kilogram train al 1 jaar

zou deze zomer 70 75 kilo willen weege...

zou 4 maanden bulken feb maart april mei-- junie minder koolhydraden

maart april supplementen stack--mei alleen gainer-- junie gainer en speciaal product voor massa...

bulk perioode: 6 maaltijden ( havermout deegwaren yohurt kip...)
      2 maal gainer

alvast bedankt
      Begin eerst eens met een goed voedingsschema, omtrent je dagelijkse voeding.

Reken je dagelijkse behoefte zelf uit.
      Als je 1.79 bent en je weegt 64 kilo, dan heb je last van ondergewicht.
      6 รก 7 keer per dag eten is het parool, je moet niet eten maar vreten. Maar dan wel de juiste producten en die zitten allemaal, in je gewone voeding.

Zorg ervoor dat je een boom wordt, als je die boom bent dan kun je beginnen met afschaven. Van een lat valt niet veel af te schaven. Daarna ga je weer bouwen, daarna weer afschaven enz, enz.
      P.s bijschaven gaat niet

Aan voedingssupplementen moet je pas gaan denken, als je basis in orde is. Ondanks alle mooie verhalen die je leest en hoort.

Succes.

Comment

Helemaal met bodyfood eens.

Comment

Daar sluit ik me ook helemaal bij aan

Als veel eten niet werkt, dan overgaan op sups.
          Zo doe ik het nu ook totdat ik op mn top zit.

Comment

Als je een beachboy bent, zou ik mn geld ook niet aan supps uitgeven inderdaad.

Maar als je echt serieus je lichaam wil opbouwen tot een mooie fysiek zou je sowieso altijd extra proteine moeten supplementeren omdat je anders nooit genoeg uit je voeding haalt.

Een schema beginnen is 1, maar je eraan houden is 2, en dag in dag uit kip vreten wordt je ook gek van dus daarom is het aan te raden om standaard 1 a 2 proteine-shakes per dag te drinken.

als je 4/5 keer vast voedsel eet en daarbij 1/2 shakes per dag drinkt ben je goed op weg.

Succes.

Comment

Originally posted by Testo View Post
              Als je een beachboy bent, zou ik mn geld ook niet aan supps uitgeven inderdaad.

Maar als je echt serieus je lichaam wil opbouwen tot een mooie fysiek zou je sowieso altijd extra proteine moeten supplementeren omdat je anders nooit genoeg uit je voeding haalt.

Een schema beginnen is 1, maar je eraan houden is 2, en dag in dag uit kip vreten wordt je ook gek van dus daarom is het aan te raden om standaard 1 a 2 proteine-shakes per dag te drinken.

als je 4/5 keer vast voedsel eet en daarbij 1/2 shakes per dag drinkt ben je goed op weg.

Succes.

klopt als een bus

Comment

Ja, en vergeet niet de ongezonde producten links te laten liggen! Met patat bouw je geen spieren!

Comment

Creatine, proteine en BCAA. Goe eten en hard trainen/rusten.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X