Anabolic trigger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolic trigger

Jongens (en meiden?)

ik heb me een uurtje geleden aangemeld op dit forum dus weet alle etiketten nog niet

iig ik ben vanaf augustus het aantal reps naar beneden aan het doen om mijn 1rm wat omhoog te krijgen

nu begin ik op het punt van een dip te komen dat ik niet meer iedere week de kilo's kan opschroeven

ik zat aan No-explode te denken of Anabolic trigger om me over die grens heen te tillen

wat denken jullie?

vanaf augustus? Das nog niet zo lang he, kzou nog even wachten met supplementen.. gewicht is niet belangrijk, goede uitvoering wel
    je groeit nu nog van nature redelijk snel, en die gewichten komen toch wel...

Comment

Hoe lang ben je al aan het trainen?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nou zolang ik train heb ik nog nooit meer dan 130 3x kunnen bankdrukken

sinds ik niet meer voetbal en alleen fitness ben ik dus weer bezig maar weer is de grens berijkt

een paar vrienden rade mij no explode aan andere zweren bij anabolic trigger

Comment

Eerst je beginjaartje helemaal zonder sups (excl wei en vitamines dan) doen. Daarna kun je kijken.
          Als je nieuwe resultaten wilt, pak een ander schema. Ga voor betere voeding. Kom je al een heel eind mee.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X