testo sting "log"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo sting "log"

beste hardcore gymers van dit forum,

een vriend van mij had laatst een doosje testo sting.
    Hij durfde het niet te gebruiken en zei tegen hem dat ik wel als proefkonijn zou fungeren.
    Hierbij plaats ik per week een bericht over MIJN bevindingen en resultaten als die komen.
    Ik ben 22 jaar,85 kg,vetp ligt +- 10%.
    Ik train nu een anderhalfjaar serieus en dat geldt ook voor me voeding.
    Ik heb volgens voedingsbehoefte.nl
    3338 kcal
    170 gr eiwitten
    500 gr koolhydraten
    74 gr vetten nodig.
    Aan alles hou ik me alleen schroef ik de kcal omhoog zoveel ik kan.

Mijn andere produkten die ik erbij gebruik zijn
    - Creavitargo
    - Wheyeiwitten van performance
    - Proteine van Bsn
    - Mct olie

Week 1:
    Ik moet zeggen dat ik wel hartstikke benieuwd ben naar deze cappie's om ze zo maar te noemen.
    Op de site's van prometeus waar dit product uitlegt wat het doet zijn het zeker mooie praatjes, maar de berichten die ik hoor van verschillende mensen zijn juist weer minder positief.
    De hele week wacht ik juist op iets wat gaat komen, alleen er komt nog niks.
    ik merk wel van deze cappie's dat je rete veel honger krijgt.
    Het zijn net kleine machine's die al het eten wat je erin stopt meteen wegvreet.Het honger gevoel blijft en blijft.Ik eet zelf om de 2 uur maar nu moet ik om de anderhalf uur er echt iets in stoppen anders ga ik knorren.
    Dat doe ik nu dus ook.
    Tegen het einde van de week hoopte ik dat DE POMP zoals ze het noemen al zou voelen maar helaas.
    De eerste week heb ik er dus alleen een hongergevoel van gekregen.
    Dames en heren tot over een paar dagen dan zie je deel twee.

mzzl mike

Ik vind het ZO erg dat jij er ook ingetrapt bent..

Ik heb testosting ook gebruikt en het leverde mij enkel jeugdpuistjes en wat geile buien op.

Ik ben geen klap qua kracht en massa vooruit gegaan!
    Het enige wat veranderde was mijn koopkracht. Die daalde fors want het is een duur supplement!

Ik hoop dat prometheus ooit zijn verontschuldiging gaat aanbieden over het misleiden van klanten met gladde verkooppraatjes!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Wel goed dat er eindelijk een logje komt van dit product
      Who's the Chef

Comment

Ga hem ook volgen

@ sterkste ophaler heb je gelijk in maar dat geldt ook voor de rest van de producten het wordt allemaal de hemel ingeprezen en soms werkt het ook wel, maar niet zoals aangegeven in de verkoopinfo

Comment

weet je wat het is,
          voor mij nog lang geen anabolen.
          het klonk wel goed en er was bijna niemand met een volledig verslag.
          iets zegt me dat je er gewoon mee moet kappen maar zit nu in week 3 dus we maken het nog wel even af.
          morgen post ik week 2.
          gr mike

Comment

Ga maar een goede anti-puistjes creme halen of een goede facewash. Wekom in de pukkel hel hahaha
            Geniet, en drink met maten!

Comment

testo sting

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ga maar een goede anti-puistjes creme halen of een goede facewash. Wekom in de pukkel hel hahaha
              ik heb die testo sting ook gebruikt in combi. met endo stim
              resultaat........... noppes nada niks dus
              ik geloof er niet meer in
              als je al iets wil nemen dan kan je het beste toch naar iets anders grijpen
              dat is mijn ervaring

Comment

van veel eiwitten krijg je ook puisjes
                je kan van creatine ook puisjes krijgen
                Chaka Chaka Boy

Comment

2e week testo sting

ja hoor, hier zijn we weer met totaal geen onverwachte resultaten.
                  Ik begin nog steeds meer te geloven dat deze bende zoals ik het nu het beste kan omschrijven totaal niet helpt.
                  Ik zit nu al 3 dagen in week 3 en de gehele week 2 voelde ik niks behalve dat rotgevoel in je pens.
                  Jammer want volgens de beschrijving zou nu de anabolische pomp tevoorschijn moeten komen.
                  Deze jongen hier eet genoeg is niks tot weinig aangekomen,
                  mijn libido is gewoon normaal gebleven terwijl ik had verwacht me vrouwtje om de 2 uur tegen het plafond zou drukken.

Dames en heren nu de vraag aan jullie

iedereen weet dat dit product 100% waarschijnlijk niet gaat werken, zal ik dit afmaken(moet nog zo'n twee weken) of zal ik kappen en als ik iets wil gebruiken het meteen goed moet doen.

graag jullie reactie

mzzl mike

Comment

Er is genoeg al geschreven of dit soort supplementen helpen of niet.
                    Een tiener en/of een twintiger jarige hebben totaal geen baat bij deze middelen.

Of je het af wil maken, is aan je eigen, je hebt tenslotte dik 50 euro voor dat product moeten betalen en nu zou je de rest zomaar weggooien.

Grtz.

Comment

mee stoppen natuulijk kost het ook 100 euro ,of 200 gezondheid gaat voor
                      ik wil geen rot gevoel in me pens hebben

het is natuulijk aaan jou

Comment

Heb je discussie even samengevoegd en de titel aangepast als je elke week een nieuw topic maakt wordt het erg onoverzichtelijk.

suc6
                        Who's the Chef

Comment

Je moet gewoon naar de ingredienten kijken, zenne. Tis crap!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X