MDY No3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MDY No3

iemand hier ervaring mee? en zo ja is het de moeite om aan te schaffen ?

Wat zou het moeten zijn?
    Who's the Chef

Comment

NO 3 120 capsules

Inhoud:120 capsules StatusLeverbaar

ProductomschrijvingNO3 bestaat uit 3 actieve ingrediƫnten: L-Arginine AKG, L-Ornithine AKG, L-Arginine Ketoisocaproate, die de aanmaak van stikstofoxide stimuleren. Ons bloedvatenstelsel gebruikt stikstofoxide om de lichaamsdelen van bloed te voorzien. Door de verhoogde bloedtoevoer naar de spieren, ontstaat in een mum van tijd een geweldige pomp. Het extra bloed voorziet de spieren van waardevolle stoffen, met als resultaat hardere en vollere spieren wat binnen 5 tot 10 dagen zichtbaar is.

Comment

Gewoon weer een NO-booster dus. Nee ik heb hem nog niet geprobeert maar ik heb de vertegenwoordiger van MDY ook nog niet over dit product gesproken.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ken het niet maar ben altijd wel te spreken over MDY.. probeer het zou ik zeggen en hou ons op de hoogte

Comment

Ken het niet maar MDY sucks imo. Hun whey en eiwitrepen ben ik nooit tevreden over geweest.

Comment

als je het wilt aanschaffen hoe maar deze nummer te bellen 046 -8795084
              shut up and train like a fucking animalNUTRIGEN

Comment

Originally posted by gorrila View Post
                als je het wilt aanschaffen hoe maar deze nummer te bellen 046 -8795084
                Hey gorrila,

Verkoop je ook Joe Weider repen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X