Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik doe aan why-eiwitten. Gooi ze door mn brinta, door mn kwark, door mn melk enz. en haal er goede resultaten mee.
Heb ook 1 keer een pot koolhydraten van vitargo genomen, werd ik echt een flink stuk sterker en zwaarder van! Bovendien smaakte dat spul erg lekker met gewoon water erbij; een soort zacht orange smaakje. Kreeg er wel een dikke pens van. Zeker een aanrader verder. (bedenk me zojuist er weer eens een pot van te halen)
Verder --> CREATINE! daarmee ga ik altijd als een trein! merkbaar meer kracht en uithoudingsvermogen en ook gewoon meer zin in trainen. Bovendien ziet het er wel bruut uit als je zo lekker volgezogen zit met vocht . Nee ff serieus, ik heb niet zoveel last van die extra vochtopname, het is voor mij gewoon goed spul!
Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
eiwit en creatine zijn goede sups
alleen begin te twijvelen aan al die
andere sups er zijn zo veel.
koop je het blijkt het weer niet te werken.
Buiten eiwitten, creatine en die vitargo koolhydraten heb ik ook wel een stuk of 6 andere "wondermiddeltjes" geprobeerd. Allemaal mooie verpakkingen met mooie beloftes en onderbouwd door honderden studies enz. enz. Allemaal crap.
Voor mij is zoveel duidelijk: als de basisdingen van je training op orde zijn (ja we kennen ze allemaal; voedsel, rust, keiharde trainingen en motivatie) dan zijn naast AS deze 3 producten het enige waar je iets aan hebt op een merkbaar niveau.
Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
Heb zelf een wei eiwit, vitamine C, multivitamine, b12 coenzym, visolie, glucosamine en ik denk dat ik binnenkort eens rpm ga halen. Vond dat toch echt wel een puik product(testertje gehad). Voor de nieuwere leden, ik heb geen creatine omdat ik daar niks van merkte.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
creavitargo tijdens de training voor de energie.
ik heb wissel diensten dus als ik sóchtends train heb ik nog weinig kcal binnen vandaar creavitargo of gebruik dan ook MCT-olie door me shake.
proteine overdag.
glucosamine voor de ellebogen.
en omega3 pillen.
nu ff testo sting maar zoals je kan lezen.2 duimen naar beneden zover.
Ik mis nog Glucosamine Sulfaat 2KCl, vloeibare aminozuren, dextrose voor cortisol onderdrukking, L-Glutamine. Die vitamine C- is dat in poedervorm?
De vloeibare amino's neem ik na de training. Ik koop deze aan de bar van de sportschool samen met een grote aquarius en drink dat samen op.
De vitamineC zijn de tabletvorm van het kruidvat.
Over een aantal producten kan ik wel wat opmerkingen geven. Toen ik de mass stack gebruikte, was ik in 6 weken 5,7 kg aangekomen, waarvan 200 gram vet en de rest puur spiermassa. Mijn voedingsschema was nog niet eens zo goed achteraf gezien! (ik bulk nou met ongeveer 700 kcal meer).
Van die revenge kreeg ik elke keer dat ik het nam echt overal jeuk (er staat tinteling op die website maar het is echt jeuk! en overal!). Wel vervelend maar opzich een goed product!
HMBolic nam ik ter versterking van de creatine
Drive had ik een tijdje gecombineerd met RPM, maar vooral van de drive kreeg ik echt last van mijn maag. Boeren die echt ONGELOVELIJK stonken, vervelend stekend gevoel in mijn maag enz. Niet echt te beschrijven maar ik was blij toen het potje leeg was. Ook heb ik de tijd dat ik het nam verschrikkelijk slecht geslapen. Na 1-2 weken gebruiken, sliep ik nog maar 1-2 uur (!) per nacht en lag ik de rest van de nacht wakker en aan trainen te denken , hoe hard ik volgende keer zou trainen en hoe groot ik zou worden. Opzich leuk tijdens de trainen ter motivatie, maar niet echt de hele nacht. Ik ben er nou een week of 3 mee gestopt en ga alleen verder met rpm. Tijdens de training echt een SUPER product! Er staat een uur voor de training innemen, maar naar ervaring werkt het bij mij beter een half uur voor de training. Dan heb ik zelf altijd wel motivatie en kracht en werkt het al een beetje en dan ben ik ook niet zo kapot halverwege de training maar blijf ik gefocust gedurende de hele training en niet alleen een enorme piek aan het begin. Ik slaap ook wel iets beter, maar ik merk wel dat ik beter slaap op niet trainingsdagen (dus als ik geen rpm gebruik). Ook gebruik ik rpm uiterlijk 3-4 uur smiddags, maar toch lig ik wakker. Waarschijnlijk zijn dit vanwege de lang termijn effecten die erop staan.
Ohwja en sinds kort neem ik 5 gr bcaa vlak voor de training en ik merk wel een enorme lekkere pomp sindsdien! kan toeval zijn maar ik neem lekker 5 gr bcaa voor elke training nou
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment