Review: White Flood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Review: White Flood

Supplement Review: White Flood - Controlled Labs

Ik heb een review op dbb gezet van dit mooie goedje. Wilde hem hier ook even delen

Witte vloed...doet me denken aan iets anders...
    Geniet, en drink met maten!

Comment

hehe hoe weet je zo zeker dat het iets anders is?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Witte vloed...doet me denken aan iets anders...
        fucker

Comment

Mij ook, maar de review is behoorlijk positief.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou..ik heb tijdens biologie in het verleden goed opgelet en witte vloed is een schimmelziekte aan de vagina. Heeft dus niks met "fucker" van doen. Ik wordt namelijk niet geil van schimmelkutjes.

Comment

oohw haha wij dachten (waaarschijnlijk allemaal) wat anders
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Nou..ik heb tijdens biologie in het verleden goed opgelet en witte vloed is een schimmelziekte aan de vagina. Heeft dus niks met "fucker" van doen. Ik wordt namelijk niet geil van schimmelkutjes.
                Weet ik (helaas) ook wel. Maar neem toch aan dat je die opmerking plaatste om te ouwehoeren. Dessalnietemin erg te spreken over het goedje. Voor meer ervaringen is het leuk op eens op bb.com rond te neuzen.

Comment

ik vond het alleen een vreemde naam voor een supplement. Zeker vanwege het verband met de schimmelziekte.

Comment

Ik denk dat je niet zo goed hebt opgelet bij biologie, want witte vloed is gewoon afscheiding waar elke vrouw last van heeft, het kan erger worder door een schimmelinfectie maar dit hoeft lang niet altijd zo te zijn...

Witte vloed

Comment

Weer genoeg off-topic. Heb niet voor niks de moeite genomen om de review ook hier te plaatsen.

Comment

Je hebt gelijk excuus.

Comment

Ja genoeg over de biologie van de vrouw.
                          @ quibus
                          Waarschijnlijk zat een oor dicht tijdens die biologieles

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X