creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine

ik wil volgende week beginnen met creatine (horsepower) maar kan ik dit nu het best nemen met whey of met een wheightgainer??? ik heb tot nu altijd weightgainer gehad (mammoth) maar wat raden jullie me aan.

mvg robert
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

hmm

Originally posted by RobertoBB View Post
    ik wil volgende week beginnen met creatine (horsepower) maar kan ik dit nu het best nemen met whey of met een weightgainer??? ik heb tot nu altijd weightgainer gehad (mammoth) maar wat raden jullie me aan.

mvg robert
    maakt toch niet uit waar je creatine erin flikkert!
    En wat maakt het nou uit dat je weightgainer nou van mammoth is?
    En die horsepower is niks want die heb ik 8 manden terug gehad,je gaat je er niet bij lekker voelen ,probeer het maar.
    Ik heb die bus toen afgegeven.
    Je komt er op terug.

Comment

nee creatine neem je gewoon met water, ik bedoel waar kan ik het het best mee combineren, en dat jij je er niet lekker bij voelt bij horsepower dat kan, er zijn genoeg bij wie het wel werkt

mvg robert

Comment

oke

nee creatine neem je gewoon met water, ik bedoel waar kan ik het het best mee combineren, en dat jij je er niet lekker bij voelt bij horsepower dat kan, er zijn genoeg bij wie het wel werkt

mvg robert
        maakt niet uit kerel waar je het mee combineert...
        Ik heb die horsepower ook gehad nee ,niks voor mij dat geprikkeld overal ,at hald je concentratie weg bij het trainen.
        Mag ik je een tip geven, ik heb nu de echte creavitargo van bms Enschede.
        dat knalt erin.echt.

Comment

Maakt niet uit waar je het mee inneemt, je kan het ook gewoon met water of vruchtensap doen. En iedereen reageerd weer anders op een creatine product, wie weet ga jij wel als de brandweer op die horsepower

Comment

ja ik snap het wel wat je bedoelt tjaa, alleen wat kan ik het best nemen ERBIJ voor shake, dus zeg maar als extra een whey of gainer

Comment

ja ik snap het wel wat je bedoelt tjaa, alleen wat kan ik het best nemen ERBIJ voor shake, dus zeg maar als extra een whey of gainer
              ow ok dacht dat je het anders bedoelde. Ligt er aan wat je doel is en als je momenteel weightgainers gebruikt, zou ik daar lekker mee doorgaan. Doordat je aan de creatine zit hoef je niet jouw patroon aan te passen.

Comment

maakt het eigenlijk uit of je verscheidene voedingssupllementen tegelijk neemt? ik bedoel, whey en creatine of mass gainer, lijken me niet direct "gevaarlijke" combinaties.

is het trouwens normaal dat er in een creatinepot geen shepje zit???heb vandaag men eerste pot gaan halen (maximize) en verwonderd zat er geen scoop in. bij men whey wel.

greetz

Comment

Meestal zit er bij creatine geen lepeltje bij, de dosering is zo laag dat je je scoop toch niet zou kunnen vinden. Pak gewoon een theelepeltje, is +- 5gr.

@ topic
                  Het maakt geen barst uit waar je je creatine bij gooit.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ow oke, weer wat bijgeleerd, dan neem ik een theelepeltje voor af te meten.

thx for the info.

greetz

Comment

Gewoon theelepeltje creatine in water of vruchtensap mengen. Als je wilt gooi je het gewoon door je shake. Het maakt allemaal geen bal uit.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X