koniginnebrij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koniginnebrij

Beste forumleden,

Graag jullie mening over volgend voedingssupplement.
    Ik heb er alvast positieve reacties van gehoord van gebruikers. Zou het graag eens proberen in plaats van de gewone multi-vitaminen, waarvan de effectiviteit lang niet eens bewezen is.

Koninginnebrij. Bezoek het Bijenhof.

Grtz...

Ik zou zeggen probeer het en laat het hier is weten wat je er van vind
    Who's the Chef

Comment

Zou het zeker eens proberen, ben ook benieuwd, maar zou een andere verschaffer uitzoeken. Sites met dit soort spelling zou ik nooit vertrouwen:
      Het rivaliseert en vult reserves aan na geestelijke of lichammlijke inspanning.
      Het rivaliseert? Lichammelijke inspanning?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het klinkt interessant iedergeval, zeker wel het proberen waard lijkt me

Comment

Ik zal het gewoon in de apotheker aanschaffen. Die verkoopt het ook. Dan weet ik tenminste zeker dat het echt is.

Comment

Was eind jaren '70 begin '80 even populair bij sporters. Feit dat je er nu zo goed als niets meer van hoor zegt eigenlijk alles
            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Het schijnt sterk ant-septisch te zijn (lees; schimmel/bacterie/virus dodend) maar er zijn geen wetenschappelijke onderbouwingen hiervoor. Feit is wel dat het best voedzaam is. Maar dat zijn andere voedingsmiddelen ook. Ach man, ik zou de moeite niet eens nemen om het te proberen. Er zijn zat goede supplementen en voedingsmiddelen op de markt die hun kwaliteit al meer dan genoeg bewezen hebben.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Vraag is alleen hoeveel moet je er van nemen om van "voedzaam" te kunnen spreken.

Koninginnenbrij is het afscheidingsproduct van de speekselklieren van jonge bijen en dient tot voedsel van koninginnenlarven en van andere larven gedurende de eerste drie dagen. Het is een geelachtige groene, troebele substantie met een scherpe smaak. Koninginnebrij is een eiwitrijk mengsel van vitaminen en koolhydraten.

Het dient na het oogsten bewaard te worden in donkere glazen potjes in de diepvriezer. Voor gebruiksklare bewaring wordt het toegevoegd aan honing. Doordat het oogsten van koninginnebrij zeer arbeidsintensief is en er slechts een zeer kleine hoeveelheid (max. 300gr) per volk kan bekomen worden is het een zeer duur product.

Koninginnenbrij is een mythisch product en we zullen het best zo maar houden

Bijenproducten
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X