Super Supplementen !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super Supplementen !

Ik ben Edwin ik ben nog maar net begonnen met Bodybuilden/fitnessen,en ik wil graag weten welke voedingssupplementen jullie nou echt super goed vinden.Ik heb een abonnement genomen op M&F muscle en fitness en daar word vooral Muscle en Cell tech aanbevolen maar op het net vind ik verschillende reacties.Ik hoop dat jullie me een beter idee kunnen geven van een goed supplement.

alvast erg bedankt voor je reactie en steun

met vriendelijke groet,

Edwin

PS: ik train ongeveer 1 maand dus echt een beginner.

Dan heb je nog helemaal geen sups nodig baas. Zorg eerst maar voor een strak voedingsschema en een goed trainingsschema en dan komt het helemala goed.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je zou eventueel alleen eiwitten kunnen nemen, voor de rest zeker geen sups
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Dan heb je nog helemaal geen sups nodig baas. Zorg eerst maar voor een strak voedingsschema en een goed trainingsschema en dan komt het helemala goed.
        Bedankt voor de reactie ik zal de forums is goed afspeure

Grtz Edwin

Comment

enkel omega 3
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            enkel omega 3
            Reken ik niet eens meer tot de sups. Is gewoon basis.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Omdat je nog zo kort traind zou ik voor de weightgainer gaan tenzij je teveel overgewicht hebt want dan zou ik zoals martin27 al adviseerde voor extra eiwitten (whey-proteines) gaan.

Comment

Originally posted by Game_Over View Post
                Omdat je nog zo kort traind zou ik voor de weightgainer gaan tenzij je teveel overgewicht hebt want dan zou ik zoals martin27 al adviseerde voor extra eiwitten (whey-proteines) gaan.
                Wat een onzin. Juist als beginner heb je de kans om te beginnen met een perfect voedingsschema, uit standaardproducten. Gainers zijn wat mij betreft alleen voor wanneer je niet mag eten op de werkvloer of in zeer korte tijd (<5minuten) toch je voeding moet binnenkachelen.

sigpic

Comment

Een goede voedingsschema is vanzelfsprekend, maar ik had t over een aanvulling. Ieder zijn eigen mening erover

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Reken ik niet eens meer tot de sups. Is gewoon basis.
                    +1

Idem voor whey.

Comment

vit c1000
                      multi vit
                      whey
                      visolie caps

is toch al een aardig rijtje!

succes.

Comment

Vergeet je Mineralen niet. ZMA kan dus ook nog bij het rijtje van hierboven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X