Whey-Weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey-Weightgainer

Een shake samengesteld uit whey-eiwitten en complexe koolhydraten, na je training werkt beter dan alleen whey-eiwitten.

Na een training hebben je spieren namelijk voeding (koolhydraten) nodig, het herstel en de opbouw van de spieren begint op een later tijdstip.

Van waar deze post kerel?
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Een shake samengesteld uit whey-eiwitten en complexe koolhydraten, na je training werkt beter dan alleen whey-eiwitten.

Na een training hebben je spieren namelijk voeding (koolhydraten) nodig, het herstel en de opbouw van de spieren begint op een later tijdstip.
      Ik neem na mijn training eerst snelle koolhydraten, daarna whey, en daarna een voledige maaltijd dus een whey-gainer is dan zeker niet nodig!!

grtz.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Wat bedoel je precies met snelle koolhydraten ? Heb je een voorbeeld ?

Thanx

Comment

Ik heb nu Vitargo gainers gold. Ben er inderdaad zeer tevreden over.

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
            Wat bedoel je precies met snelle koolhydraten ? Heb je een voorbeeld ?

Thanx

Dextrose

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Ik neem na mijn training eerst snelle koolhydraten, daarna whey, en daarna een voledige maaltijd dus een whey-gainer is dan zeker niet nodig!!

grtz.
              Als je koolhydraten eerst inneemt en daarna je whey, dan neem je in principe ook een weightgainer combinatie in. Alleen dextrose is niet te pruimen en is een enkelvoudig koolhydraat. Een whey-weightgainer combinatie met complexe koolhydraten bevat ook whey eiwitten en voorziet in de 1e behoefte direct na de training en het is heerlijk om te drinken. Tenslotte is voor veel sporters ook de smaak heel belangrijk.

Op de meeste sportscholen blijkt ook na de training meer een whey-weightgainer te worden geschonken, dan een eiwit shake.

De whey-weighgainer waar ik over spreekt bevat alleen complexe koolhydraten, met whey-eiwitten zonder verdere andere supplementen erin verwerkt. Dan is het namelijk een gainer en dat is iets anders....

Heb je al proefmonsters ontvangen, van mijn leverancier.

Comment

Als je koolhydraten eerst inneemt en daarna je whey, dan neem je in principe ook een weightgainer combinatie in. Alleen dextrose is niet te pruimen en is een enkelvoudig koolhydraat. Een whey-weightgainer combinatie met complexe koolhydraten bevat ook whey eiwitten en voorziet in de 1e behoefte direct na de training en het is heerlijk om te drinken. Tenslotte is voor veel sporters ook de smaak heel belangrijk.

Op de meeste sportscholen blijkt ook na de training meer een whey-weightgainer te worden geschonken, dan een eiwit shake.

De whey-weighgainer waar ik over spreekt bevat alleen complexe koolhydraten, met whey-eiwitten zonder verdere andere supplementen erin verwerkt. Dan is het namelijk een gainer en dat is iets anders....

Heb je al proefmonsters ontvangen, van mijn leverancier.
                Ja al ontvangen alleen nog niet geprobeerd, zal straks na m'n training is een shake proberen

Comment

@Fanatic: Ik heb een shake banaan geprobeert, vond de smaak niet echt super, eerlijk gezegd!! Beetje weinig smaak aan dat spul.

grtz.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    @Fanatic: Ik heb een shake banaan geprobeert, vond de smaak niet echt super, eerlijk gezegd!! Beetje weinig smaak aan dat spul.

grtz.
                    Mijn mening is de oplosbaarheid vind ik goed, de smaak is inderdaad minder dan de Whey-80. Ik heb die vraag voorgelegd aan BF, hij vertelde mij dat je aan Whey-80 meer smaak kan toevoegen dan aan Whey-95.
                    Hoe hoger een eiwitgehalte is hoe minder je toe kan voegen, immers door toevoegingen gaat het eiwitgehalte omlaag.

Zijn vraag was ook heb je het met melk of water gemixt, heb je het gehele proefmonster gebruikt of een gedeelte.

Comment

Mijn mening is de oplosbaarheid vind ik goed, de smaak is inderdaad minder dan de Whey-80. Ik heb die vraag voorgelegd aan BF, hij vertelde mij dat je aan Whey-80 meer smaak kan toevoegen dan aan Whey-95.
                      Hoe hoger een eiwitgehalte is hoe minder je toe kan voegen, immers door toevoegingen gaat het eiwitgehalte omlaag.

Zijn vraag was ook heb je het met melk of water gemixt, heb je het gehele proefmonster gebruikt of een gedeelte.
                      Ik heb het met melk gemixt zoals altijd, heb het hele monster gebruikt was 30gr dus dat is precies een shake, oplosbaarheid is idd goed. Is logisch dat de smaak minder is dan de whey-80.

Ik vind het niet vies ofzo maar wel weinig smaak.
                      Voor een 95% eiwitten smaakt het wel ok natuurlijk.
                      Nu heb ik ze allemaal gehad de whey-80 whey-90 en de whey-95 mix

grtz.

Comment

Originally posted by el oso View Post
                        Dextrose

Ah, okay thanks

Comment

Fuck man das een maand later beetje zinloze post kerel
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X