wie heeft hier ervaring mee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie heeft hier ervaring mee?

wie heeft er ervaring met deze gainer?

SportFood.nl voor sportvoeding

Heb er geen ervaring mee maar de omschrijving van het product e.d. ziet er niet echt goed uit en ze raden aan maar 30 gram per shake te doen? Dat is dus 16 gr eiwit, 17 gr kh en 0,5 gr vetten? Is ook wel vreemd voor een weightgainer als je het zo zou gebruiken.

Ik zou het er in ieder geval niet op wagen.

Comment

Damien

30 gram is meer dan voldoende. 16gram eiwitten in een keer innemen is ook voldoende (het gaat hier tenslotte om een shake). Er zijn mensen die denken hoe meer eiwitten in een keer in nemen hoe beter... onzin natuurlijk. Het menselijke lichaam kan maar een bepaald hoeveelheid eiwitten per uur of 2 verteren.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Damien

30 gram is meer dan voldoende. 16gram eiwitten in een keer innemen is ook voldoende (het gaat hier tenslotte om een shake). Er zijn mensen die denken hoe meer eiwitten in een keer in nemen hoe beter... onzin natuurlijk. Het menselijke lichaam kan maar een bepaald hoeveelheid eiwitten per uur of 2 verteren.
        Die bepaalde hoeveelheid ligt fysiologisch gezien op 700gram eiwitten per 2 uur. Dunne darm is hier de bottleneck meen ik dat het was.

Natuurlijk gaat het om een shake, maar echt aankomen zul je niet van een shake die krap 150kcal per keer levert lijkt me.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Intressant stukje over eiwitten.

Ergens in de loop der jaren heeft het idee dat een lichaam niet meer dan 30 gram eiwitten per maaltijd kan opnemen zich in de voedingswijsheden gewurmd.

Dat zijn bakerpraatjes.

Denk je nou echt dat Arnold Schwarzenegger groeide op niet meer dan 30 gram eiwitten elke drie uur, wat neerkomt op een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd? Ik dacht het niet! Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

Daar komt bij dat hoe meer je nodig hebt, des te meer je lichaam in staat is om te verteren, opnemen en omzetten naar spiermassa. Een man van 90 kg heeft, over het algemeen, meer eiwitten nodig dan iemand die maar 75 kg weegt, en bij zou ook meer moeten kunnen verteren per maaltijd. Verteerbaarheid is ook afhankelijk van de hoeveelheid eiwitten die je op regelmatige basis eet. Hoe meer eiwitten je regelmatig eet, des te beter je lichaam wordt in het verteren van maaltijden met grote hoeveelheden eiwitten.
          Last edited by Nex-; 06-05-2008, 23:26.

Comment

Lijkt me een goede PWO shake
            Who's the Chef

Comment

kijk eens hier na

Universal - Real Gains
              Bodybuilding.com - Universal Real Gains - Weight Enhancement! On sale now!

zit per serving

Calories 610
              Total Carbohydrate 87g 29%*
              Sugars 5g
              Protein 52g 104%*

en dat is 1 serving...best wel veel hoor vind ik zelf

Comment

Ach je zal die shake hoogstwaarschijnlijk toch met melk gaan mixen, dus dan krijg je er nog wel wat extra eiwitten en Kcal bij.
                An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

volle melk ^^ mass bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X