Supplement ervaring: Insu-stim, Endo-stim en Anabolic Halo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplement ervaring: Insu-stim, Endo-stim en Anabolic Halo

Na al verschijdene supplementen in het verleden te hebben gebruikt, met de ene keer goed resultaat en de andere keer nihil, kijk ik momenteel wat rond naar wat er zoal te krijgen is over de toonbank.

Mijn doel: Lean worden (momenteel de hoofdzaak) en spiergroei en vermeerdering van spiercellen realiseren.

Zo zat ik te denken aan Insu-stim en Endo-stim van Revolutions en/of
    Anabolic Halo van Muscletech.
    Nu wil ik niet op de verkoop praatjes afgaan, dus daarom ben ik op zoek naar mensen met ervaring.

Iemand?

groetjes
    Jake

Vermeerdering van de spiercellen met een legaal suplement? Denk het niet chief.
    Kijk eens kritisch naar je voedings- en trainingsschema en zorg dat je genoeg rust elke dag. Betwijfel of die optimaal zijn bij je aangezien je denkt sups nodig te hebben.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb nog niks goeds gehoord over Insu en endo-stim, buiten hun eigen reclames om dan.

Heb er zelf geen ervaring mee maar ik zelf zou het dankzij reacties van anderen nooit proberen.

Comment

tsja...voor wat dat vermeerderen betreft weet ik dat die vlieger alleen opgaat met HGH en STH. Maar dat is onder de toonbank door. En die heb ik nog niet gevonden.

Wat je zegt, voedingsschema. Daar heeft het het laatste jaar aan geschort. Vandaar ook dat ik dat nu 2 maanden geleden heb aangepast. Zo ook mijn trainen. Ik fiets nu enorm veel en fitness minder. Dat heeft al geresulteerd in gewichts afnamen van 5Kg, maar heb ook het idee dat me dat spiermassa heeft gekost.
        Ik doe aan een zeer explosieve sprint sport, waarvoor ik veel sqaut ed. (waar ik vaker sups voor heb gebruikt, omdat je met voeding alleen het niet red.) Maar door het vele duursporten om af te vallen, zie ik gewoon dat mijn benen minder dik zijn, maar op de kritieke plaatsten is de vetverbranding gestagneerd lijkt wel.
        Een extra duw/jumpstart is dus welkom, als mede ook weer spiergroie te realiseren.
        (ga nu wat terug in duur training en ga weer meer krachttraining doen.)

Maar goed dat ter zijde.
        Mijn vraag was of er iemand ervaring had met deze producten. En heb geen advies nodig over mijn dieet of trainingschema's.

Oh jah, RUST heb ik voldoende. Ik heb een kantoorbaan!!! En ga nu naar bed voor mijn 8 uur slaap.

Truste.

Comment

insu en endo stim raadt ik je af...heb zelf nog verpakking thuis liggen..heb het ook gebruik...was in het begin te merken DAT ZEKER...maar na dat NIKS NIKS NIKS!

Anabolic Halo is best duur geprijst als je het optimaal wilt gebruiken zal je 3 scheppen na je training moeten nemen en op niet training dagen ook 3 scheppen

serving size is 40 per 1 schep als je het opmrekent kom je op 13 dagen
          en voor optimale resultaat zal je het elkedag moeten nemen

echter zijn er genoeg alternatieve PWO's dan anabolic helo

p.s.
          als je wilt mag je die insu en die endo van me hebben
          zijn er niet veel meer maar genoeg om een week a 2 te testen

je hebt niks te verliezen

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            insu en endo stim raadt ik je af...heb zelf nog verpakking thuis liggen..heb het ook gebruik...was in het begin te merken DAT ZEKER...maar na dat NIKS NIKS NIKS!

Anabolic Halo is best duur geprijst als je het optimaal wilt gebruiken zal je 3 scheppen na je training moeten nemen en op niet training dagen ook 3 scheppen

serving size is 40 per 1 schep als je het opmrekent kom je op 13 dagen
            en voor optimale resultaat zal je het elkedag moeten nemen

echter zijn er genoeg alternatieve PWO's dan anabolic helo

p.s.
            als je wilt mag je die insu en die endo van me hebben
            zijn er niet veel meer maar genoeg om een week a 2 te testen

je hebt niks te verliezen
            Ik zat namelijk ook te denken om Endo-stim te gaan gebruiken.
            Maar na jou verhaal zie ik er denk ik dan ook maar vanaf. Zoals je kunt lezen op bodystore.nl en dan de reacties etc van het product zou het goed werken. Maar nu ik jou hoor (en je hebt het gebruikt) is het dus alleen weggegooid geld?

Comment

Ik heb het vaak gezegd op dit forum maar hier nogmaals... Hyperdrol X2 i.c.m. Mass FX. Geweldige kracht, verbrandt vetten, bouwt massa op. De perfecte stack voor niet al te veel geld. Als je ze los koopt ben je zo'n 140 euro kwijt maar als je ze als een set koopt eerder zo'n 100 euro.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Ik heb het vaak gezegd op dit forum maar hier nogmaals... Hyperdrol X2 i.c.m. Mass FX. Geweldige kracht, verbrandt vetten, bouwt massa op. De perfecte stack voor niet al te veel geld. Als je ze los koopt ben je zo'n 140 euro kwijt maar als je ze als een set koopt eerder zo'n 100 euro.
                Hoe lang gebruik je dat al nex?

Comment

soo zonde van je geld allemaal die peperdure kwakzalver shit!!!

Comment

ik gerbruik anabolic halo van museltech en stack dit met producten van gaspari nutritions

moet zeggen dat sinds ik ana halo gebruik ik steeds meer door de gewichten heen knal en dat maakt niet uit welke spiergroep ik aan pak
                    het is prijzig inderdaad maar doet ook wel redelijk wat er op de pot staat en ik gebruik nog steeds maar een dosis van 1 1/2 serving per dag. en ben er nu al 3 weken mee en krijg nog steed het zelfde gevoel als in het begin

Comment

Originally posted by jake73 View Post
                      tsja...voor wat dat vermeerderen betreft weet ik dat die vlieger alleen opgaat met HGH en STH. Maar dat is onder de toonbank door. En die heb ik nog niet gevonden.
                      Voor zover ik weet is de HgH => hyperplasia theorie wat spieren aangaat nog steeds een theorie en nog niet bewezen.
                      Last edited by 3XL; 18-05-2009, 18:00.
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by DamienLdrp View Post
                        Ik heb nog niks goeds gehoord over Insu en endo-stim, buiten hun eigen reclames om dan.

Heb er zelf geen ervaring mee maar ik zelf zou het dankzij reacties van anderen nooit proberen.
                        + 1 (een hoop opgeklopte reclame in Flex en M&F maar werkelijk niemand gehoord die positief is over deze producten).

Enige positieve reacties zijn op de samples van Crack... alleen hebben de meeste mensen gelijk dat hele zakje (wat gelijk staat aan 3 doseringen!) gebruikt.

Tsja als ik 3 zakjes Noxpump zou pakken zou ik ws een hele week staan te stuiteren...

Comment

Anabolic halo doet wel wat het moet doen. Alleen verwacht geen wonderen. Het is vrij prijzig en ook niet lekker maar dat moet geen rede zijn om het niet te nemen.

Edit GI: even je link verwijderd bro. Dit is niet de sectie waarin je de supplier links mag plaatsen.

Endo en insu stim zijn producten waar de waardering minder goed van is
                          Last edited by GeneralIx; 03-06-2009, 13:36.
                          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X