Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb er ervaring mee zover ik weet is er maar 1 product in NL die WMS bevat (waxy maize strach)
Kort uitleg
het is zo dat jarenlang meeste mensen dextrose of maltodextrin gebruiken als PWO..natuurlijk dextrose wordt heel snel opgenomen in het lichaam
de osmolariteit van WMS is dan ook veel lager dan dextrose en maltodextrin
Wat houd dat in?
WMS wordt niet verteerd in het maag maar wordt regelrecht opgenomen bijna 2x sneller dan dextrose
WMS heeft ook een groot voordeel. Het kan de opneembaarheid van bijv creatine, NO producten sneller laten gebeuren dan als je het zonder zou inemen
Als je goed oplet zal bijna iedere nieuw PWO die op de mark komt waxy maize bevatten,
eenige product in nl die ik met WMS gezien heb is:
Heb je zelf en tijd terug allemaal lopen roepen dat je veel goedkoper aan bepaalde zaken kon kopen
En die reviews..nou, wat ik vaak merk is dat áls er klachten zijn, ze die niet plaatsen. Ze zijn nie helemaal gek daaro
Desalnietemin zitten er wat haken en ogen aan. Voornamelijk dus dat : gaat rechtstreeks door naar de darmen en niet naar de maag. Misschien dat het hier in Nederland niet verkrijgbaar is omdat wij europeanen anders gebouwd zijn dan de Amerikanen?
Heb je zelf en tijd terug allemaal lopen roepen dat je veel goedkoper aan bepaalde zaken kon kopen
En die reviews..nou, wat ik vaak merk is dat áls er klachten zijn, ze die niet plaatsen. Ze zijn nie helemaal gek daaro
Desalnietemin zitten er wat haken en ogen aan. Voornamelijk dus dat : gaat rechtstreeks door naar de darmen en niet naar de maag. Misschien dat het hier in Nederland niet verkrijgbaar is omdat wij europeanen anders gebouwd zijn dan de Amerikanen?
ja ik kan goedkoper aan bepaalde zaken komen...maar heb nooit een prijs gegeven..=)
maar mooi om je mening te horen, dat vind ik interesant. Ik heb het zelf gebruik maar zou geen verschil kunnen geven tussen waxi en dextrose.. maar hetzelfde zou ik ook geen verschil kunnen geven tussen ethyl ester & methyl ester
Het is aardappelzetmeel wordt ook gebruikt voor lijm en om papier van te maken. Denk dat je met maizena net zoveel bereikt....
inderdaad aardappel zetmeel kan een onderdeel van lijm zijn
maar zo zijn er tientalle producten die onderdelen van elkaar zijn die samen een "soort" product vormen tog
niet omdat aardapel zetmeel voor lijm gebruikt wordt kan het niet geconumeerd worden?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment