Eiwitten i.c.m. afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een maand bezig en nog steeds je "zwemband" niet kwijt?
    Een maand is helemaal niets en de plek rond je middel is het moeilijkste om kwijt te raken.
    Je moet niet kijken wat de weegschaal aangeeft maar naar je BF. Om een lager bf te krijgen en te houden moet je een langere periode voor nemen. Ik "help" verschillende mensen met diëten etc. [dan bedoel ik niet via dit forum maar in mijn omgeving] Veel mensen raken in de put als er geen resultaat te zien is binnen enkele weken en daar raak ik wel eens moe van. Vaak is het hun eigen "schuld" omdat ze toch verkeert eten e.d. maar even hier los van moet je een goede planning maken voor een maand of 6. Ja, dat is lang......... maar de resultaten zijn vaak wel blijvend omdat ze ook gewend raken aan goed voedingspatroon, zonder snoepen, frisdranken etc.
    Je voeding, schoon eten is niet iets tijdelijks maar een manier van leven. Klinkt afgezaagd maar het is echt zo.
    Als ze geen enkel resultaat boeken binnen 2 maanden schrijven ze op wat ze echt eten per dag eten en dat blijkt dan dus vaak dat hun voeding toch niet goed in elkaar zit, dat ze onderhand weer erg ver van het “ideale"voedingschema afzitten.
    Als je goed met je voeding zit en op een doodpunt aanbeland bent dan kan je idd de natuur een handje helpen.
    Supplementen zoals je beschrijft helpen alleen maar om je metabolisme omhoog te krijgen maar kunnen wel helpen maar daarna is het de kunst om je verloren “vet” niet snel terug te krijgen dus dan moet je voeding voor 100% in orde zijn.

Kortom als je bf echt heel hoog is moet je onderhand nu beginnen om volgende zomer echt strak te zijn.

Grtzzzz Ax

P.S misschien denk ik er wel veel te makkelijk over. Ik heb altijd het gevoel dat ik aanvoel bij me zelf welke voedingsstoffen ik te kort kom of juist te veel neem zodat ik direct mijn voedingspatroon kan corrigeren..... dit zal misschien erg belachelijk klinken

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ben ook tot het besef gekomen zoals Ax zegt: "je moet niet naar de weegschaal kijken maar naar je BF."

En moet eerlijk zijn het is een stuk minder frustrerend.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Zoals gewoonlijk heb je volkomen gelijk. Echter er zit altijd weer een maar aan vind ik. Ik ben nu dus een maand bezig met afvallen, en dan wil je gewoon resultaat zien. Hetzij op de weegschaal hetzij via bf (wat is dat trouwens en hoe meet ik dat ??). Maar wat eveneens telt is of je iets ziet. Nu kan ik je met een gerust hart zeggen, dat het bij mij geen van beide is. Ook let ik zeeer goed op wat ik eet en drink. Nogmaals mij eetwijze :

's ochtends 2 br. boterhammen met ei
        1 banaan
        jus dórange met lijnzaadolie

's middags 2 br. boterhammen met kipfilet
        fruitsalade
        1/4 magere melk

voor trainen : 2 br. boterhammen met kipfilet
        1 krentebol
        1 appel

direkt na trainen: AA
        1 banaan

's avonds : beetje rijst met kipfilet en groente

over de gehele dag drink ik ca. 4 liter water en doe 5 x per week 45 min. cardio.

Ik begrijp dan ook niet waar ik nog meer op zou moeten letten, en waarom er nog geen kg af is !!!!!!

Heb jij een idee
        Liever help ik de natuur geen handje, maar ja..hier word ik wel moedeloos van. Wil ook wel wat resultaat zien, toch ??

Overigens, kritiek is altijd welkom, word er alleen maar beter van ....
        Thank you

Rico

Comment

Je hebt gelijk wat de spiegel aangaat. Gewichtverlies of zichtbaar resuultaat geeft een enorme motivatie om verder te gaan.
          Ik zelf heb ook veel hoger in mijn bf gezeten, vooral na een kuur en dat ging er aar zeer moeilijk vanaf. Wat ik ook deed er was geen resultaat te zien of te meten en na een tijd doorgezet te hebben vloog alles eraf en toen had ik binnen enkele weken meer resultaat dan in de 5 maanden ervoor.
          Ik heb je voedingslijst doorgenomen maar daar kan het niet aan liggen. Al neem ik aan dat je laatste maaltijd, rijst e.d niet op een heel laat tijdstip is.
          De cardio zou ik er even een tijdje uitgooien, althans een keertje of 2 per week is voldoende. Im combinatie met je gewone training kan het ook zijn dat je lichaam geen voldoende rust krijgt.
          Gooi aan het einde van de middag nog een eetlepel lijnzaad naar binnen om je metabolisme omhoog te krikken.
          Vier liter water is erg veel, hierdoor kan je ook vocht vasthouden. ga gewoon op 2.5-3 literzitten per dag.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Grtzzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Axor,

Badankt voor je advies. Mijn avondmaaltijd eet ik tegen half 8. Ik train van kwart over 4 tot half 6 daarna een 45 min cardio. Uurtje rust en dan eten... Goed ??
            Mijn water zal ik minderen, maar wat moet ik dan drinken of helemaal niets ??
            Lijnzaadolie neem ik 's ochtend bij mijn ontbijt 1 eetlepen en 's middags bij mijn lunch 1 eetlepel. Moet ik die verschuiven naar mijn maaltijd voor het trainen ??

Groetjes,
            Rico

Comment

@ Ax: Ik zit de laatste tijd ongeveer met hetzelfde probleem. Sinds ik keizwaar train (per week 5x cardio 50-70 mins en 4x kracht + zwemmen + badminton) val ik bijna niets meer af. Kan het zijn dat ik mijn lichaam gewoon te zwaar belast, niet genoeg rust geef, en daardoor niet afval? Ook drink ik een 5 liter per dag. Heb altijd al veel gedronken, en nu tijdens de zomer is dat nog meer. Ben wel terug aant proberen te zakken.
              -Feel free... Or die trying-
              -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Hai mensen,

Ben nu ruim een week bezig met xenadrine. En het gaat heel goed. Geen last van bijverschijnselen. Blijf toch wel een hongergevoel houden, maar ja..kan niet alles meehebben. Zit nu aan de 4 pillen per dag en merk zogezegd dus niets. Ben van 93.6 kilo naar de 90.7 gegaan. Vetpercentage van de 26,4 naar 25,5 %. Voel me top !!!!! Let nog steeds super op mijn voeding, en ben van plan dat te blijven doen. Zodra het lijnen erop zit, zou ik van jullie heeeeel graag een dieet krijgen om massa te krijgen, zonder vet..dus tips zijn alvast van harte welkom !!!

Greets
                Rico

Comment

Toppie
                  Heb het zelf ook gebruikt en merkte ook niets van bijwerkingen.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gaat lekker hoor, 3 kilo in een week en bf een procentje gedaald...
                    Ga zo door zou ik zeggen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X