Vraagje van een beginner mbt supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pokkel View Post
    Dus 3 per dag? Is dat niet teveel?
    Dit is op trainingsdagen, wat doe je op niet trainingsdagen?
    Nee neem er 2 per dag sorry, eentje bij het ontbijt OF de lunch (afhankelijk van hoelaat ik ga trainen)

Op niet-trainingsdagen ... uhmmm vrij weinig maar ben de afgelopen 2 weken tog wel 6 keer per week naar de sportschhool geweest ..

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
      Er zit zo\'n schepje bij en op de achterkant staat dat 1 zo\'n schep 24 gram is ...
      Dus je gebruikt 24 gram poeder en geen 24 gram whey.
      Hoeveel whey zit er per 100 gram in, als dat 75 gram is dan krijg je per schep van 24 gram product slechts 18 gram whey eiwit binnen.

Dit is te weinig dat moet minimaal 30 gram zijn, dus twee maatscheppen per keer gebruiken, 2 x daags bij je ontbijt en na je training....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Dus je gebruikt 24 gram poeder en geen 24 gram whey.
        Hoeveel whey zit er per 100 gram in, als dat 75 gram is dan krijg je per schep van 24 gram product slechts 18 gram whey eiwit binnen.

Dit is te weinig dat moet minimaal 30 gram zijn, dus twee maatscheppen per keer gebruiken, 2 x daags bij je ontbijt en na je training....
        Oow ok, bedankt Maar waarom niet aanhouden wat er achterop staat ? Jullie zullen het vast beter weten hoor daar twijfel ik niet aan

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
          Oow ok, bedankt Maar waarom niet aanhouden wat er achterop staat ? Jullie zullen het vast beter weten hoor daar twijfel ik niet aan
          Als er overal staat geschreven dat je minimaal 30 gram whey-eiwit moet gebruiken. En jij wilt gewoon 24 gram product gebruiken, dan moet je dat gewoon blijven doen. Dan doe je lekker lang met je pot, alleen is de werking nihil...

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            Als er overal staat geschreven dat je minimaal 30 gram whey-eiwit moet gebruiken. En jij wilt gewoon 24 gram product gebruiken, dan moet je dat gewoon blijven doen. Dan doe je lekker lang met je pot, alleen is de werking nihil...
            Ik dacht dat je +/- 30 gram whey per dag nodig had en niet per inname. Want dan komt die er wel met 2 per dag. Ben zelf nog maar net begonnen en heb hier enkel nog maar wat over opgezocht op andere forums dus ik kan verkeerd zijn hoor

Comment

Nice bump met je eerste reactie.
              Overigens is 30 gram whey per dag ook onzin, je lichaam heeft een x aantal grammen eiwitten nodig om je lichaam voldoende te laten herstellen. Mocht je met voeding niet op dat ideale x aantal grammen komen kan je overwegen om een whey shake te nemen om dit tekort mee op te vullen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X