Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet iemand van jullie de houdbaarheid van die pure whey blend van de body & fit shop? Ze weigeren stug om die vraag te beantwoorden. Is zeker ver heen dan ofzo???
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Moeten de verzendkosten niet juist vervallen als je 30 kilo besteld? Ik bedoel maar als je zoveel gaat kopen dan verdient de winkel er toch ook meer aan Beetje raar wel als je dan meer moet gaan betalen. waarom moet het verzekerd worden eigenlijk? dat is toch het risico van de winkel?
ik heb al 4 mails naar die body en fit shop gestuurd. wat mij betreft kunnen ze de pot op want ze reageren gewoon pertinent NIET.Mensen te woord staan is blijkbaar iets teveel van het goede.
Moeten de verzendkosten niet juist vervallen als je 30 kilo besteld? Ik bedoel maar als je zoveel gaat kopen dan verdient de winkel er toch ook meer aan Beetje raar wel als je dan meer moet gaan betalen. waarom moet het verzekerd worden eigenlijk? dat is toch het risico van de winkel?
ik heb al 4 mails naar die body en fit shop gestuurd. wat mij betreft kunnen ze de pot op want ze reageren gewoon pertinent NIET.Mensen te woord staan is blijkbaar iets teveel van het goede.
Lees dit eens: Body-Food® International
Als dit gelezen hebt, blijkt het dus dat je eerder minder betaald, dan meer.
En het is niet 30 kilo het is van 10 tot 30 kilo....
Toch wel prettig als je bestelling voor € 1.50 meer verzekerd is. Als je bestelling zoek raakt, krijg je per omgaande een nieuwe bestelling aangeleverd.
Lees dit eens: Body-Food® International
Als dit gelezen hebt, blijkt het dus dat je eerder minder betaald, dan meer.
En het is niet 30 kilo het is van 10 tot 30 kilo....
Toch wel prettig als je bestelling voor € 1.50 meer verzekerd is. Als je bestelling zoek raakt, krijg je per omgaande een nieuwe bestelling aangeleverd.
Ik heb ook wel 's m'n bestelling niet gekregen ergens. postbode busje gejat ofzo, dus iedereen z'n pakketjes kwijt. Maar dan krijg ik gewoon een nieuw pakketje, daar hoef ik dan toch niet voor de verzekering op te draaien? Dus ja een nieuw pakketje erg prettig, er extra voor betalen, erg onprettig. Of wist je niet dat mensen allergisch zijn voor verzendkosten, administratiekosten en dus ook verzekeringskosten? ik wel in ieder geval!
dat van die kilo's kan je me niet aan m'n verstand brengen denk ik. als ik 9 kilo bestel betaal ik minder verzendkosten dan als ik 11 kilo bestel? beetje rare logica. meestal gaat dat echt andersom, ik ken geen shop tenminste die je dan meer laat betalen naarmate je meer bestelt. zeg maar, je verdient meer aan mij en dan laat je me ook nog eens extra extra betalen? where's the fun in that?
Het is toch jammer voor je, dat je de moeite niet neemt om de link te lezen.
Ik zal BF adviseren om alle bijkomende kosten, in zijn producten te verwerken. Dat is blijkbaar de enige remedie, die voor sommigen begrijpbaar is.
Dat je dan altijd TEVEEL betaald maakt blijkbaar niet uit, als er maar geen kosten in rekening worden gebracht, daar is men allergisch voor.
Ik weet niet of hij het doet, hij houd er namelijk niet van om zijn klanten te beduvelen. Immers dat doet hij dan wel, vanaf ieder 2e product dat een klant besteld, hij steekt dan € 8.50 extra in zijn zak en dat is ook van toepassing bij het 3e product enz, enz.
Met het gewicht gaat de prijs omhoog van de verzendkosten, maar bij BF krijg je dan wel quantumkorting geloof ik dat Fanatic probeert te vertellen. En Fanatic probeert ook te vertellen dat die quantumkorting groter is dan de extra verzendkosten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Je kan ze gewoon bellen hoor.
Ze hebben 2 winkels en 1 magazijn alle nummers staan op de site.
Met het gewicht gaat de prijs omhoog van de verzendkosten, maar bij BF krijg je dan wel quantumkorting geloof ik dat Fanatic probeert te vertellen. En Fanatic probeert ook te vertellen dat die quantumkorting groter is dan de extra verzendkosten.
Inderdaad met het gewicht gaan de verzendkosten omhoog bij T.N.T.
Maar je krijgt geen quantumkorting, je krijgt een faire prijs waarin geen verborgen verzendkosten zijn berekend. Dat probeer ik te zeggen en dat staat ook vermeld in de link.
Bij een afname van bijvoorbeeld 3 producten is je voordeel € 17.- Daarnaast is er geen verplichte minimum afname, dus je wordt niet gedwongen om meer af te nemen dan dat je nodig hebt.
Maar ze kunnen moeilijk 5 kilo dextrose leveren voor € 15.- inclusief verzendkosten á € 8.50 + de verpakking enz.
Men laat zien wat het product daadwerkelijk kost, de verzendkosten worden apart berekend en moeten worden voldaan aan T.N.T.
Een smaakje is voor mij wel een must. Met smaakje is het net een milkshake...zonder is er niets aan.
Och, dat is allemaal gewenning hoor! En vooral ... Die smaakjes verkrijgen ze allemaal door er synthetische rommel bij te gooien! Het mag ook nog een beetje gezond blijven, toch? Doe mij maar "Natural" en dan doe ik er zelf wel wat aardbeien uit de tuin bij Net nog voor de eerste keer - na een tip van onze vriend die daar aandelen heeft - bij Body-food besteld ... Zonder toegevoegde smaakjes én wat mij nog belangrijker lijkt, ZONDER aspartaam!
Synthetische rommel, ach, zie er zelf het punt niet van in. Je bent zoiezo niet echt natuurlijk bezig door jezelf meer spiermassa aan te meten dan dat je nodig hebt. Vroeger was GH natuurlijk, en die was toch een stuk slechter voor je dan de GH van nu. Synthetisch is wat anders dan slecht wat mij betreft.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment