Shakes en niet trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes en niet trainen.

Ik gebruik nu sinds 1,5 week shake mammoth 2500,maar ivm blessure in de pols moet ik tijdelijk stoppen met fitness,nu is mij verteld dat de shake pas na 4 a 5 weken echt begint te werken,kan ik nou gewoon doorgaan met de shake of moet ik nou gewoon stoppen zolang ik niet train?En wat zijn de gevolgen als ik wel door ga met shakes eten.

Is volgens mij een gainer toch??
    Zo ja zou ik er mee stoppen.

Shakes werken pas na 4-5 weken??!!?? zullen wel heel speciale zijn dan hahah.
    LULkoek dus je maag verteerd het en werkt dus gelijk.
    Who's the Chef

Comment

Als je wilt aankomen in gewicht, omdat je aan de lichte kant bent kun je de aanbevolen hoeveelheden blijven gebruiken, verdeeld over de gehele dag na de maaltijden. Iedere shake van koolhydraten en eiwitten wordt gelijk opgenomen, door het lichaam. Alles wat je niet verbrand, wordt omgezet in lichaamsvet....

Comment

Stopt er idd best mee. 4-5weken is idd bull-sh*t.
        getting back in shape...

Comment

gewoon doorgaan kom je lekker van aan die 4-5 weken is onzin..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            gewoon doorgaan kom je lekker van aan die 4-5 weken is onzin..
            Kom je lekker veel vet van aan,ja.
            getting back in shape...

Comment

als het een gainer is kan je er idd beter mee stopppen tijdelijk totdat je weer gaat trainen, ik denk nml dat je in gewicht snel omhoog zult gaan zonder te trainen en dus lichaamsvet omhoog, denk niet dat dit de besoeling is. Je kan overgaan op wheyshakes om toch je protes binnen te krijgen.
              The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Het ligt aan je stofwisseling of je wel of niet door moet gaan met die shakes.
                ALs je een (te) snelle stofwisseling hebt, kom je niet of nauwelijks aan. In dat geval is het denk ik goed om door te gaan. Je komt nu aan, doordat je meer Kcal binnen krijgt, dan verbrand. Dat dit niet gelijk spieren worden is evident, maar als je daarna weer gaat trainen, kan het wel helpen om het om te zetten.
                Als je een normale of juist langzame stofwisseling hebt, kom je al gemakkelijk aan en dan zou ik ze zeker niet gebruiken als je niet traint.

Na 4/5 weken werken is echt gelul, tenzij ze er wat lange testosteron esters doorheen gemixed hebben ()

Groeten
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Op niet trainings dagen gebruik ik het niet.. Maar ik ben dan ook aan het cutten.. als ik ga bulken dan doe ik het gewoon elke dag.
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Waarom niet nu gewoon even lekker bulken tot je weer kunt trainen?

Gevolg lijkt me verder dat je portemonnee verder leeg raakt. Als de eiwitbehoefte van je lichaam niet hoger wordt door te trainen dan zijn die shakes echt overbodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X