Lekkerste smaak Super Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekkerste smaak Super Whey

Wat "is" de lekkerste smaak Super Whey ?

Voor zover ik weet zijn er alleen de smaken vanille aarbei en chocolade.

Ik heb nu vanille maar ik vind het spul eigenlijk niet te zuipen ...

Iemand ervaringen met andere smaken ?

Ik heb Super Whey genomen omdat deze het "beste" moet zijn ... En omdat ' ie voor de helft van de prijs was

Dat is een vraag die wij niet voor jou kunnen beantwoorden, iedereen heeft namelijk een andere smaak.

Ik weet wel dat ik al behoorlijk wat verschillende merken heb gehad (bijna allemaal vanille) en de een vond ik niet te pruimen en dan ander vond ik best lekker.

Maar van welk merk is die superwhey van jou?

Comment

Van precission geloof ik ... heb me laten vertellen dat dit een goede whey is ..

Comment

de whey's die ik ooit genomen heb waren allemaal banaan. Deze vond ik echt heerlijk gwn

maar zoals gezegd word iedereen heeft een andere smaak, wat je ook kunt doen als je shake echt niet te pruimen is hem wat lekkerder maken doorbijvoorbeeld een stuk bevroren(ontdooid) fruit eraan toe te voegen en dan in de mixer te gooien. (MILKSHAKE effect krijg je dan)

Volgens mij heb ik dit al in een topic geplaatst genaamd ''Hoe smaakt een whey wel lekker'' ofzoiets.

ik hoop dat je hier wat aan hebt

Comment

Ja bedankt, goede tip was al bij me opgekomen ... maar k dacht misschien moet je ze wel "puur" drinken ofzo, wil je lichaam de stoffen snel opnemen voor een optimale werking, maar kzal het straks na het trainen ff proberen. Want ben nou al een stuk of 3 keer zowat over me nek gegaan bij de laatste slok

Comment

Net "Naturel" besteld bij Body-food. Gooi je gewoon je eigen smaakjes in :
            Vers fruit, magere cacao, geweekte abrikozen ... Een bijna onbeperkte keuze. Heb laatst nog sap gemaakt van vlierbessen en in kleine hoeveelheden ingevroren om nadien in mijn shakes te pleuren! Gratis, gezond en subliem van smaak!

Comment

Smaken verschillen.
              Whey is is een heleboel smaken te krijgen, en elk merk heeft zijn eigen smaak verschil.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Smaken verschillen.
                Whey is is een heleboel smaken te krijgen, en elk merk heeft zijn eigen smaak verschil.
                Oké, maar met "naturel" kan men alle kanten uit, toch? Of gewoon elke dag anders!

Comment

lekkere shake

Ik vond de aardbeien shake van cnpprofessional heel lekker en hij loste heel goed op.
                  Hij is alleen wel behoorlijk aan de prijs
                  Keto..start
                  16sept met 84kg vp rond de 14%
                  19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X