trainen zonder eiwittenshakes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainen zonder eiwittenshakes...

is het echt zo dat als ik zonder eiwitten shakes ga trainen dat het veel moeilijker gaat zijn om spieren op te bouwen???
    ik train nu anderhalf jaar. ik train 4 maal per week en train schouders dubbel
    ik wil droger komen te staan dus is het wel verstandig om eiwitten bij te pakken?? en eiwitten samen met koolhydraten? kan dit geen kwaad?

alvast bedankt!
    2 jaar training | 1m80 | van 58kg naar 80kg

Het kan. Het gaat wat trager, maar uit de gewone voeding is een hoop te halen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ken genoeg mensen die ongelofelijk breed zijn zonder dat ze er iets speciaals voor eten/drinken.
      als je gewoon veel eet (gezond) kom je er ook.

Comment

Originally posted by sandero View Post
        ik ken genoeg mensen die ongelofelijk breed zijn zonder dat ze er iets speciaals voor eten/drinken. als je gewoon veel eet (gezond) kom je er ook.
        Gewoon blijven doordromen, later kom je er achter....

De auto rijdt tenslotte ook op water, wil je harder rijden dan gooi je er meer water bij....

Comment

bij een optimaal voedingschema zijn ze eigenlijk overbodig.Ik vind het gewoon handig en snel.
          getting back in shape...

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            Gewoon blijven doordromen, later kom je er achter....

De auto rijdt tenslotte ook op water, wil je harder rijden dan gooi je er meer water bij....
            je kunt ook je lichaam vol met anabolen spuiten en later nier, hart, huid, lever problemen krijgen.

jah, ik vind het de moeite niet.
            ieder zijn mening.

Comment

Als je 15 kg groeit in een jaar, dan zit er nog genoeg vooruitgang in.

Shakes zijn geen eis, de juiste voedingsstoffen, en voldoende daarvan, plus rust en goede training, dat doet je groeien.

Waarom train je trouwens je schouders dubbel?
              Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sandero View Post
                je kunt ook je lichaam vol met anabolen spuiten en later nier, hart, huid, lever problemen krijgen.

jah, ik vind het de moeite niet.
                ieder zijn mening.
                Wij hebben het hier over voedingssupplementen, eiwitten en koolhydraten.
                Als je het verschil niet weet tussen voedingssupplementen en anabolen, dan kun beter maar geen commentaar meer geven.

Dat is mijn mening....

Comment

Originally posted by sis View Post
                  Als je 15 kg groeit in een jaar, dan zit er nog genoeg vooruitgang in.

Shakes zijn geen eis, de juiste voedingsstoffen, en voldoende daarvan, plus rust en goede training, dat doet je groeien.

Waarom train je trouwens je schouders dubbel?
                  Niemand groeit 15 kilo spiermassa per jaar....

Eiwit shakes zijn een aanvulling op de dagelijkse voeding, daarom heet het ook een voedingssupplement....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    Wij hebben het hier over voedingssupplementen, eiwitten en koolhydraten.
                    Als je het verschil niet weet tussen voedingssupplementen en anabolen, dan kun beter maar geen commentaar meer geven.

Dat is mijn mening....
                    tuurlijk weet ik dat het verschillend is, maar je kan er altijd in verder blijven gaan.
                    als je 't de moeite vind doe je het, anders niet.

Comment

Originally posted by jakke869 View Post
                      is het echt zo dat als ik zonder eiwitten shakes ga trainen dat het veel moeilijker gaat zijn om spieren op te bouwen???
                      Hangt er ook een beetje van af welk lichaamstype je hebt Jakke ... Zelf (ectomorf) ben ik ook niet zo erg pro, maar zonder shakes moet ik zulke bergen voedsel tot me nemen tot ik bijna barst! Zo'n rijke shake zorgt ervoor dat ik mijn gewicht makkelijker behoud.

Comment

Originally posted by pirre View Post
                        Hangt er ook een beetje van af welk lichaamstype je hebt Jakke ... Zelf (ectomorf) ben ik ook niet zo erg pro, maar zonder shakes moet ik zulke bergen voedsel tot me nemen tot ik bijna barst! Zo'n rijke shake zorgt ervoor dat ik mijn gewicht makkelijker behoud.
                        1 shake moet je toch niet vervangen door bergen voedsel??
                        getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                          1 shake moet je toch niet vervangen door bergen voedsel??
                          Eén shake niet, maar ik neem er al twee zware van een halve liter én ik eet nog steeds 4x dag! Je weet niet hoe een ectomorf kan afzien

Comment

Originally posted by pirre View Post
                            Eén shake niet, maar ik neem er al twee zware van een halve liter én ik eet nog steeds 4x dag! Je weet niet hoe een ectomorf kan afzien
                            Toch wel want ik ben er zelf een
                            Wat bedoel je dan met 2 zware?
                            getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                              Toch wel want ik ben er zelf een
                              Wat bedoel je dan met 2 zware?
                              Een vrije mengeling (tot het volume van 1,5 Duvel-glas) van ongezoete rijst- of havermelk, 4 soeplepels met een torentje vers gemalen noten, platte kaas 0%, yoghurt 0%, 2 scheppen whey-gainer, vers fruit en/of 5 gewelde bio-abrikozen. Schol!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X