trainen zonder eiwittenshakes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Redfish View Post
    Volgens mij kun je als je ecto bent het beste eerst je lichaam uithongeren. Heel weinig eten, en weinig maaltijden per dag. Op die manier gaat je lichaam denken dat er niet genoeg voedsel is en gaat zo zuiniger om met dat wat er binnenkomt. Daarna kun je langzaam opbouwen naar grotere maaltijden om zo meer kcal binnen te krijgen en te houden (dus dat ze niet meteen weer verbrand worden).

Als je vaker per dag gaat eten gaat je energieverbruik alleen maar nog verder omhoog en wordt bijkomen nog lastiger.
    Kletskoek, da´s een recept om heel je stofwisseling om zeep te helpen.
    Je moet gewoon maaltijden toevoegen als je niet aankomt. Helpen 6 maaltijden per dag niet, dan voeg je nog een zevende kleine maaltijd toe aan je dagelijkse voedingschema van zo ongeveer 300 kcal. Dat kan een shake zijn maar ook 2 sneden volkorenbrood met een blikje tonijn en een eetlepel vetvrije mayonaise zijn. Experimenteren. En als dat niet werkt gewoon nog een maaltijd toevoegen. Je moet nooit maaltijden weglaten. Da´s doodgewoon het DOMSTE advies wat je iemand kunt geven!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Kletskoek, da´s een recept om heel je stofwisseling om zeep te helpen.
      Je moet gewoon maaltijden toevoegen als je niet aankomt. Helpen 6 maaltijden per dag niet, dan voeg je nog een zevende kleine maaltijd toe aan je dagelijkse voedingschema van zo ongeveer 300 kcal. Dat kan een shake zijn maar ook 2 sneden volkorenbrood met een blikje tonijn en een eetlepel vetvrije mayonaise zijn. Experimenteren. En als dat niet werkt gewoon nog een maaltijd toevoegen. Je moet nooit maaltijden weglaten. Da´s doodgewoon het DOMSTE advies wat je iemand kunt geven!
      Allemaal goed en wel, maar ik eet me nu al te pletter met 4 maaltijden en twee stevige shakes. Ik ben maar 16 uur per dag wakker, jongens! Dat maakt al om de 2,5 uur een maaltijd! Ik ga nu al vaak slapen met een volle buik, zodat ik eerst een uur lig te wroeten en midden in de nacht zo mottig als wat terug wakker wordt.

Comment

Originally posted by pirre View Post
        Allemaal goed en wel, maar ik eet me nu al te pletter met 4 maaltijden en twee stevige shakes. Ik ben maar 16 uur per dag wakker, jongens! Dat maakt al om de 2,5 uur een maaltijd! Ik ga nu al vaak slapen met een volle buik, zodat ik eerst een uur lig te wroeten en midden in de nacht zo mottig als wat terug wakker wordt.
        Dan verander je een maaltijd per week extra in een cheatmeal en vervang je je magere zuivel voor halfvolle zuivel. Probeer dat dan maar eens om extra calorieeen en bouwstoffen toe te voegen. Maar in geen geval maaltijden of calorieeen gaan schrappen!

Comment

Dan verander je een maaltijd per week extra in een cheatmeal en vervang je je magere zuivel voor halfvolle zuivel. Probeer dat dan maar eens om extra calorieeen en bouwstoffen toe te voegen. Maar in geen geval maaltijden of calorieeen gaan schrappen!
          I am going to try it! Probleempje is dat mijn zuivelmerk (bio) OF 0% vetgehalte heeft OF 20%. Dat laatste lijkt me wel wat tè veel van het goede. Ik zal dan maar aan het mengen gaan van beide

Comment

I am going to try it! Probleempje is dat mijn zuivelmerk (bio) OF 0% vetgehalte heeft OF 20%. Dat laatste lijkt me wel wat tè veel van het goede. Ik zal dan maar aan het mengen gaan van beide
            Dat kan...maar zou het niet beter zijn dan een ander merk te vinden dat wel gewoon halfvol is?

Comment

Dat kan...maar zou het niet beter zijn dan een ander merk te vinden dat wel gewoon halfvol is?
              Over mijn lijk, want dan moet ik NIET BIO-produkten nemen en op dat vlak ben ik een hardliner!

Comment

Over mijn lijk, want dan moet ik NIET BIO-produkten nemen en op dat vlak ben ik een hardliner!
                wow...take it easy! Ik wist niet dat je er zo een was
                Biologisch is sowieso een goede keus hoor

Comment

wow...take it easy! Ik wist niet dat je er zo een was
                  Biologisch is sowieso een goede keus hoor
                  Right! Bio-produkten boven. Helaas zijn ze niet altijd te vinden in deze contreien. Spijtig dat er nog geen bio-whey bestaat!!! ... Om uiteindelijk terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X