No Ends Revolution

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No Ends Revolution

Hallo,

Zijn er hier ook mensen bekend met no-ends revolution?? deze zorgt voor meer spiermassa en haalt je vetpercentaga omlaag.

Ik ben nieuw hier en heb deze zojuist besteld.

Graag zou ik enkele ervaringen van jullie willen horen, ik vindt het namelijk nogal veel om 6 capsules voor het ontbijt en 6 capsules voor de training in te nemen.

Ik hoor het wel.

Ik ben hier niet bekend mee en ik kan dus ook geen ervaringen met je delen.

Maar mijn persoonlijke (!!!!!) mening is dat je voeding eerst op orde moet zijn en als je daarmee het niet redt om dan supplementen te gaan nemen. Je moet het mijns inziens niet zien als 'shortcut'. En aan je andere discussie te zien is je voeding nog lang niet op orde.

Nogmaals: mijn persoonlijke mening en totaal niet afkrakend bedoeld!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ok dank je, ik weet ook niet zo goed hoe ik mijn voedings schema kan aanpassen wat moet ik wel of niet eten en wanneer

Comment

Echt, lees de voedingsstickies goed door en kijk eens naar andere schema's... Het kost even tijd maar daar haal je wel veel profijt uit (hoe meer je leest en begrijpt hoe beter je straks ook weer je schema kan aanpassen aan wisselende omstandigheden)... Die tijd en moeite is het zeer zeker waard!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

super!! ga ik nu meteen doen. Nou ja vanavond dan......ga eerst even een potje hardlopen. Tja al het begin is lastig nu dat ik een tijdje niet aan sport gedaan heb. (tijd / motivatie). Maar ben nu super gemotiveerd du het moet goed komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X