Ik ben 16 jaar en wil creatine gebruiken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben 16 jaar en wil creatine gebruiken

Geachte leden van dit forum hierbij vraag ik jullie om advies en hulp.

Ik ben 16 jaar en ben bezig om en paar kilotjes aan te komen, daarbij maak ik gebruik van en diëtiste. Ik ben 1.60 en weeg nu ongeveer 50 kilo. Ik fitnis nu al bijna 1 jaar en ik vind dat het tijd is geworden om creatine te gebruiken. Ik heb gehoord dat creatine veel in vlees zit. Maar ik zelf eet heel weinig vlees. Maar ik weet er niet al te veel van af en vraag daarom om jullie advies.

Welkom, lees en leer.

Zou persoonlijk de creatine laten staan en hetgeen hier op het forum aan advies over bulken gegeven wordt vergelijken met dat van de diëtiste.

Succes.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
      Welkom, lees en leer.

Zou persoonlijk de creatine laten staan en hetgeen hier op het forum aan advies over bulken gegeven wordt vergelijken met dat van de diëtiste.

Succes.
      indeed... goed eten kom je een heel eind.. daarna is verder kijken...

*trouwens even voorstellen net zo netjes
      Last edited by MasterTuning; 22-08-2008, 09:41. Reason: de reden is: vergeten dat met de astrix erbij te zetten dom he :P
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

hmm ik vind dat wel teleurstellend, Ik wou graag creatine gebruiken om dat het mij op deze site vorig jaar werd verteld. En ik snel wil aankomen ook kwa spieren. Ik train nu al 1 jaar zonder dat ik zo wat spier verschil zie en daar wil ik nu graag wat aan veranderen. Door het gebruik van creatine

Comment

Originally posted by martijn1991 View Post
          hmm ik vind dat wel teleurstellend, Ik wou graag creatine gebruiken om dat het mij op deze site vorig jaar werd verteld. En ik snel wil aankomen ook kwa spieren. Ik train nu al 1 jaar zonder dat ik zo wat spier verschil zie en daar wil ik nu graag wat aan veranderen. Door het gebruik van creatine
          Gaat je niet lukken...

1. Goed eten!!!
          2. goed eet-schema
          3. Goed trainingsschema
          4. resultaat..

( correct me if i'm wrong )

Comment

Lees de trainingssticky's, de voedingssticky's, begin met traínen en éten.
            Denk dat dat een hele hoop gaat schelen.

Ow and while you're at it: als je zo weinig bent aangekomen met die diëtiste: zet maar aan de kant en leer hoe het wél moet.
            Zul je alleen wel zelf wat moeite voor moeten doen
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik zal je uit de droom halen kerel.

Als je 16 bent en traint zo als het hoort en je komt nix aan doe je iets niet goed klaar.
              Kan je crea gebruiken wat je wild maar tis geen wonder middel en gaat je in jou situatie niks tot helemaal niks opleveren.

Ga eerst is na of je wel goed bezig bent want weet zeker dat je ergens of misschien wel overal alle steken laat schieten.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                Gaat je niet lukken...

1. Goed eten!!!
                2. goed eet-schema
                3. Goed trainingsschema
                4. resultaat..

( correct me if i'm wrong )
                tussen 3 en 4 moet nog goed rusten
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                  tussen 3 en 4 moet nog goed rusten
                  damn.. het is vrijdag.. indd rusten.. daar zat in het begin ook mijn knelpunt..

dacht zelf ook wat nou rusten.. dat helpt nie.. ( totdat je je borstspieren goed verrekt.. ) dan rust je wel

Comment

Voor nu zal ik je topic sluiten.

Post je schema's en dan kunnen we het verder hebben over dit onderwerp.
                    Denk niet dat het nodig is maar goed.
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X