Multivitaminen & Mineralen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multivitaminen & Mineralen

Ik heb net een potje multivitamine & mineralen voor sporters gekocht bij de Kruidvat.

Nu staat er op de verpakking: 1x daags innemen bij de maaltijd

Is het beter om deze smorgens bij je eerste ontbijt in te nemen ? beter smiddags of beter na de training ?

of maakt het geen f*ck uit ?

Zou hem gewoon lekker smorgens nemen heb je er de hele dag profijt van.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
      Zou hem gewoon lekker smorgens nemen heb je er de hele dag profijt van.
      Dan doen we dat gewoon... leg ik ze bij de tandenborstel neer vergeten we hem ook niet

Comment

Goed zo
        Who's the Chef

Comment

Neem hem ook altijd 's ochtends.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou en... dat vraagt hij toch niet.....

:
            Last edited by Been; 26-08-2008, 13:36.
            Who's the Chef

Comment

Ik zou hem niet bij de Kruidvat, DA e.d. gekocht hebben. Is te chemisch bewerkt wat de lever "beschadigd". Zou het al helemaal niet gebruiken als je cut met laag carb en hogere eiwit inname aangezien vanwege de eiwitten dan alles al belast wordt meer dan normaal.

Daarnaast zijn niet alle potjes gelijk qua samenstelling. Kijk wat jij belangrijk acht en neem dat. Zo heb ik qua samenstelling meer aan zink en magnesium dan bij andere samenstellingen van andere fabrikanten.

Maar goed...Gewoon 1 per dag of 1 om de dag nemen. Dit is iets wat je niet qua aanbevolen dagelijkse hoeveelheid wilt overschrijden. Teveel vitamine E kan eerder schade berokkenen omdat het bepaalde receptoren "lui" maakt en zo alarmsignalen niet tijdig afgeeft. Daarom mogen mensen met o.a. hartklachten geen Vit A en E nemen als het even kan...of althans veel minder dan normaal.

Comment

Originally posted by Been View Post
                Goed zo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X