17 Hd.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 17 Hd.

Hallo,

Ik ben zelf in overweging het product 17 HD te gebruiken.
    Ik ben op zoek naar mensen die dit product ook hebben gebruikt( en dan niet 1 x als testertje ) en hun verhaal daarover,

Zichtbaar/Voelbaar resultaat?,
    Last van evt. bijwerkingen?,

Wat helemaal mooi zou wezen aantal cm groei, of groei lichaamsgewicht.
    Laat het me a.u.b. weten.

Alvast bedankt,

Rudi

er is iemand die dit product gebruikt heeft

even de zoekfuntie gebruiken =)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      er is iemand die dit product gebruikt heeft

even de zoekfuntie gebruiken =)
      De opgegeven zoekterm (17) is korter dan de minimale woordlengte (3) en wordt daarom niet gevonden. Gebruik een langere zoekterm.

Als deze term een jokerteken bevat, gebruik dan een specifiekere term.

Comment

misschien moet je HD er ook nog ff achter plakken.
        Who's the Chef

Comment

Ja had ik ook al gedaan maar had er eerst een spatie tussen staan. Kwam maar 1 onderwerp tegen trouwens en dat was van iemand met soortgelijke vraag en slechts 3 reply's.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik hier vaak lees dat mensen bepaalde supps niks vinden terwijl bijna al die dingen bij mij behoorlijk goed werken. Heb 17-HD zelf nog niet geprobeerd maar op 1fast400 bijv. staan bijna alleen maar goede reviews.

Comment

Originally posted by Arthur View Post
            Ja had ik ook al gedaan maar had er eerst een spatie tussen staan. Kwam maar 1 onderwerp tegen trouwens en dat was van iemand met soortgelijke vraag en slechts 3 reply's.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik hier vaak lees dat mensen bepaalde supps niks vinden terwijl bijna al die dingen bij mij behoorlijk goed werken. Heb 17-HD zelf nog niet geprobeerd maar op 1fast400 bijv. staan bijna alleen maar goede reviews.
            Op verkoopsites staan altijd alleen maar goede rev ieuws

Comment

Verkoopsites modereren veelal de reacties voor plaatsing he. Wil daarmee niet zeggen dat ze elke negatieve reply niet plaatsen, maar durf wel te stellen dat ze toch wel enige filtering toepassen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

17hd is een redelijk produkt alleen wel erg prijzig wil je het gebruiken volgens de voorschriften maar heb je geld genoeg dan is het een goed sup.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Nah, op bijv. 1fast400 staan bij best veel producten ook alleen maar slechte reviews. Ze zullen best wel wat modereren natuurlijk, maar als je de gemiddelde score van supps gewoon met elkaar vergelijkt moet 't toch wel iets zeggen denk ik? (al denk ik wel dat fabrikanten zelf ook zorgen voor de nodige goede reviews op grotere verkoop sites)

Achja misschien is 't bij mij dan meestal gewoon placebo effect van het marketing praatje
                  Last edited by Arthur; 10-09-2008, 10:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X