Ik gebruik zelf de Whey van Stacker, heb inmiddels de banana smoothy en de creamy vanilla gebruikt en deze zijn erg goed van smaak.
Niet te zoet wat ik zelf erg belangrijk vindt.
Hij bestaat uit 3 soorten whey:
1. Stacker Whey Isolate Matrix.
Extreem snel opneembare eiwitten voor directe opname.
2. Stacker Whey Concentrate Matrix.
Minder snel opneembare whey waardoor het lichaam langdurig profiteert van deze eiwitten.
3. Stacker Micellar Casein Complex.
Geeft de traagst opneembare eiwitten, waardoor het lichaam beschermt wordt tegen catabolisme ( ongewenste spier afbraak).
Deze whey is een regel rechte aanrader.
En voor de prijs hoef je hem niet te laten staan, hij is in verhouding met de ON Whey stukken goedkoper.
Ik koop deze whey bij Bodycare Company een nieuwe online webshop in supplementen, heeft op dit moment de whey in de aanbieding.
Ook andere supplementen voor heel scherpe prijzen.
Bodycare Company
Gasten Succes met jullie workout!
Welke Whey gebruiken jullie?
Niet te zoet wat ik zelf erg belangrijk vindt.
Hij bestaat uit 3 soorten whey:
1. Stacker Whey Isolate Matrix.
Extreem snel opneembare eiwitten voor directe opname.
2. Stacker Whey Concentrate Matrix.
Minder snel opneembare whey waardoor het lichaam langdurig profiteert van deze eiwitten.
3. Stacker Micellar Casein Complex.
Geeft de traagst opneembare eiwitten, waardoor het lichaam beschermt wordt tegen catabolisme ( ongewenste spier afbraak).
Deze whey is een regel rechte aanrader.
En voor de prijs hoef je hem niet te laten staan, hij is in verhouding met de ON Whey stukken goedkoper.
Ik koop deze whey bij Bodycare Company een nieuwe online webshop in supplementen, heeft op dit moment de whey in de aanbieding.
Ook andere supplementen voor heel scherpe prijzen.
Bodycare Company
Gasten Succes met jullie workout!
Welke Whey gebruiken jullie?
Comment