vragen over NO-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt em in drie of twee smaken toch? Ik heb nu fruit punch en je moet em echt in één keer leegdrinken want lekker s het niet echt...

Een kameraad van mij reageerd ook niet echt goed op No-Explode. Hij kan wel net de laatste reps echt knallen maar hij wordt helemaal dizzy als die even zit na het pompen... dat heb ik dan niet weer.

Je kan het altijd proberen toch? Hoe duur is de kleinste pot eigenlijk? K zat op een pot van 55e, voor 40 trainingen ofso... (weet niet meer zeker)
    1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

Heb ook fruitpunch. Snap niet wat iedereen zeurt, vind hem namelijk wel lekker.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben ik weer eens hehe.
        Ik heb No-Explote in hjet begin gebruikt toen het net nieuw was. (een paar proefzakjes gekregen bij tnhc gelukkig) Maar bij mij werkte het averechts. Werd gewoon elke heer helemaal lam na dat ik het had genomen.
        En een gozer die bij mij gym loop had het zelde als ik. Echt lastig!! Maar de No-Explote is nu veranderd. Maar na mijn weten is er alleen crea bij gekomen maar dat weet ik helemaal nie zeker dus.
        Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

ik vind no explode ook wel lekker.
          Cellmass werkt goed samen met no explode... dan merk je echt duidelijk verschil in kracht....

De nieuwe versie no explode is AVPT
          dat is met de nieuwe creatine erin. de oude was CEM3
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Fruitpunch is goed te drinken

Maar ik begrijp dus een beetje dat als je een no amximizer (zoals plasmajet) en no booster zoals noxplode samengebruikt je helemaal gaat knallen.

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
              dat is met de nieuwe creatine erin. de oude was CEM3
              De oude was juist NIET met CEM3 als ik me goed kan herinneren. Ze pretendeerden wel dat dit erin zat, terwijl dit te betwijfelen was. Hier was ook die hele rechtzaak tegen BSN over. Staat nog wel ergens op het forum.

Doet er niet aan af dat die mass stack van BSN wel goeie dingen voor mij heeft gedaan
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                De oude was juist NIET met CEM3 als ik me goed kan herinneren. Ze pretendeerden wel dat dit erin zat, terwijl dit te betwijfelen was. Hier was ook die hele rechtzaak tegen BSN over. Staat nog wel ergens op het forum.

Doet er niet aan af dat die mass stack van BSN wel goeie dingen voor mij heeft gedaan

CEM3 was bullcrap! zo iets bestond niet eens inde producten de zelfde producten hebben ze nu veranderdnaar de AVPT versie , maar ik twijfel of het nogsteeds de zelfde bullcrap is met een andere naam...

controlled labs vind ik een veel beter merk omdat in zijn NO producten een hoog anti_oxidanten profiel zit om de gedane schade snel te herstellen van de stikstof
                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Hm.. Was iets te gevoelig voor Noxplode, veels te veel caffeine :P Tijdens het trainen was me hartslag veels te hoog, voelde letterlijk mn hart in me keel kloppen lol! En kom amper slapen in de avond, blijkbaar iets te caffeinegevoelig :P

Goeie Alternatief is JP8 van GET DIESEL! Super spul!!!!!

Comment

Originally posted by Travis Bickle View Post
                    ik heb ook een vraag:

ik ben denk ik een non-responder op creatine (diverse geprobeerd maar doet me nix):

is no-explode iets voor mij ? of zal ik er ook weer weinig van merken dus weggegooid geld ?

andere non-responders op creatine hier miss ervaring mee ?
                    Zeker de moeite waard om te proberen kerel
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Precies ! Heb nu Cellmass ook de fruit punch smaak, vind hem echt niet vies.

Smaakt een beetje naar die ouderwetse lollies

Comment

voor al jullie vragen over sportvoeding kunnen jullie mailen naar [email protected]

Wij hebben twee winkels met alle topmerken van sportvoeding.. Het is ook mogelijk om via internet de sportvoeding te bestellen..

in onze winkel verkopen wij de volgende merken:
                        BSN
                        VYOTECH
                        GASPARI
                        MUSCLETECH
                        UNIVERSAL
                        MHP
                        ALR industries

en nog vele meer..

ik hoor graag van jullie

groeten Terralife

Comment

Je zou BSN Cell Mass kunnen proberen naast No-Explode.
                          Heb zelf de BSN Mass Stack gebruikt, 3 producten die elkaar versterken.
                          Toppie stack, knalde door mijn trainingsplateu.
                          Van 80 kilo bankdrukken naar 95 kilo.
                          Een echte aanrader!
                          Reclame in een ander topic.
                          Last edited by GeneralIx; 02-02-2009, 23:07.

Comment

Originally posted by MrGreat View Post
                            Een echte aanrader!
                            Netjes man !
                            Hoelang heb je het gebruikt ? en hoeveel kilo's heb je gewonnen in die periode ?

Ben nu zelf een weekje bezig met cellmass en moet zeggen dat trainen gisteren ineens superlekker ging... nog geen PR'tjes maar ben pas een weekje bezig... gaat goed komen voel ik

Comment

Originally posted by Gilson View Post
                              Hm.. Was iets te gevoelig voor Noxplode, veels te veel caffeine :P Tijdens het trainen was me hartslag veels te hoog, voelde letterlijk mn hart in me keel kloppen lol! En kom amper slapen in de avond, blijkbaar iets te caffeinegevoelig :P

Goeie Alternatief is JP8 van GET DIESEL! Super spul!!!!!
                              is een zeer goed alternatief... maar daar zit ook cafeïne in
                              ook zeer goed is WTF pump'd van alri
                              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by MrGreat View Post
                                Een echte aanrader!
                                Ook weer lekkere bullshit,3 produkten die elkaar versterken!waarom douwen ze die 3 produkten dan niet in 1 potje? geldkloppers.

En ben ook een beetje skeptisch over de lovende verhalen van beginners die beweren er ernorm op te gaan (pomp etc) maar dat ook zonder waarschijnlijk zouden hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X