crea in shake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crea in shake?

Ook al ben ik 2 weken bezig geweest met creatine, daarna 10 dagen niet gebruikt, ik ben toch vandaag weer even begonnen om nog een maandje door te pompen!

Nu heb ik een vraagje, na mijn training neem ik vaak een shake met daarin appelciderazijn en kaneel oa.

Zou ik die creatine ook gewoon daarheen kunnen gooien?

Of eerst apart glaasje creatine met water en dan die shake? Of andersom?
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Dacht dat je crea altijd door je snelle koolhydraten gooide, dextrose/vitagro direct na de training, en dan iets later de whey
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Kan rustig in je shake. Maar waarom appelciderazijn?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Kan rustig in je shake. Maar waarom appelciderazijn?
        Omdat je vetcellen en spiecellen hebt die receptoren voor insuline bevatten waarin je dan zoveel mogelijk spiercel insuline receptoren wilt vullen en zo min mogelijk vetcel receptoren. En appelciderazijn is een methode om die insuline gevoeligheid van je spierclelen te vergroten.

Afgezien van dit is het ontzettend goed voor je, het verhoogt je weerstand, het is goed voor je maag en darmen, het verminderd veel klachten en je zichtsvermogen wordt ook beter. Ik kan nog echt 10 van dit soort dingen opnemen, kortom, top!

Heb dit overigens via Leo geleerd en zelf daarna nog onderzocht wat het precies inhield. Volgens mij klopt dit wat ik zeg.

Comment

Post eens wat onderzoeken dan? Ben wel benieuwd.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Post eens wat onderzoeken dan? Ben wel benieuwd.
            Leo had het over een artikel op t-nation, kan hem zo snel even niet vinden, ga nu pitten. Als ik morgen weer dit topic tegenkom dan zoek ik even verder.

Comment

Doe dat. Ben benieuwd.

sigpic

Comment

xcuse me voor de bump maar is er al iets bekend over dat apelciderazijn verhaal???
                uut grunn!

Comment

Dat wil ik ook wel weten.

Crea kan gewoon door je shake
                  Who's the Chef

Comment

Ik ga nou ff dat artikel opzoeken

Zoals Jake al zei, vergroot het, net als kaneel, de insuline gevoeligheid van de spieren, naast tal van andere gezondheidsvoordelen. Meer voeding (wat omgezet wordt in insuline) naar je spiercellen dus (insuline van de voeding hecht zich aan de spiercel receptoren)

http://www.t-nation.com/free_online_...dy_composition

en het is nog van 1 van je lievelingsschrijvers ook Atta Christian Thibaudeau
                    Last edited by Leo1988; 09-01-2009, 18:17.
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X