vervanger weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De beste manier om veel massa aan te zetten is eieren en havermout vreten. Mammoth heeft idd ook een uitstekende gainer!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

zou 4 scheppen niet doen zou er eerder 2 shakes van maken die 1200kcal uit 1 shake (4scheppen) lagen mij vaak iets te zwaar op de maag.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        zou 4 scheppen niet doen zou er eerder 2 shakes van maken die 1200kcal uit 1 shake (4scheppen) lagen mij vaak iets te zwaar op de maag.
        klopt ook... maar om even aan te geven dat het qua prijs goedkoper is...
        2 scheppen is voldoende... 2x per dag
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik vind Mammoth persoonlijk veel hype en duur!
          Mammoth bevat slechts 21 gram eiwitten per 100 gram poeder, de rest zijn enkelvoudige suikers en wat carbs uit MCT.
          Iedereen weet dat eiwitten het duurste ingredient van een weightgainer is, hoe minder eiwitten, hoe goedkoper het product gemaakt kan worden. Waarom denk je dat bij dit soort producten nooit de voedingswaarde per 100 gram aangeduid worden? Juist, om mensen zand in de ogen te strooien. Ze weten dat mensen zelden terugrekenen naar 100 gram en daarom niet kunnen vergelijken.
          Al die ie enkelvoudige suikers kun je ook wel uit een pak suiker halen.
          Zoek je een snelle calorie boost en een piek in je bloedsuiker spiegel prima, zoek je een product met ingredienten waar je lichaam mee kan bouwen, dan zijn er veel betere producten te krijgen. Goedkoop is hier duurkoop vind ik, maar ieder zijn ding natuurlijk.
          www.sportfood.nl

Comment

Ben het met je eens bro.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ben het daar zeker ook mee eens....
              maar het was alleen maar om aan te geven aan de topicstarter
              dat het niet goedkoop is waar hij wat over vroeg
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X