whey 95-mix

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey 95-mix

is de whey 95-mix van bodyfood een goede whey shake? het lijkt mij een goede shake aangezien er 95gr. eiwitten op 100 gram in zitten

Aminozuren patroon per 100 gram eiwit.

L-Alanine : 4230 mg L-Arginine : 3280 mgL-Aspartic acid : 7660 mg L-Cysteine : 2670 mgL-Glutamic Acid : 17800 mg L-Glutamine : 1260 mg -Glycine : 1950 mg L-Histidine : 2460 mgL-Hydroxilysine : 1000 mg L-Hydroxiproline: 1220 mgL-Isoleucine* : 9910 mg L-Leucine* : 5455 mgL-Lysine* : 8790 mg L-Methionine* : 2720 mgL-Phenylalanine* : 4270 mg L-Proline : 8580 mgL-Serine : 5800 mg L-Threonine* : 5830 mgL-Tryptophan* : 1600 mg -Taurine: 2000 mgL-Tyrosine : 3790 mg L-Valine* : 2725 mg

100 gram product bevat:
    Eiwit 95 gram, Koolhydraten 2 gram, Vet 2 gram
    1725 Kjoule = 412 Kcal

Ingrediënten: Whey-Eiwit Mix 95 Instant
    100% whey eiwit concentraat, whey eiwit isolaat, collageen hydrolysaat sol d eiwit, l-glutamine, taurine, emulgator (lecithine), aroma's, zoetstof aspartaam*, xantaamgom, lactose, kleurstoffen, Vanille bevat geen kleurstoffen, Banaan E-101, aardbei E-122,124.
    * = Bevat een bron van Phenylalanine. E staat voor, door de EEG gecontroleerde en goedgekeurde hulpmiddelen voor levensmiddelen.
    Naturel bevat alléén 100% whey eiwit concentraat, whey eiwit isolaat, collageen hydrolysaat sol d eiwit, l-glutamine, taurine, emulgator (lecithine)

wat is anders nog een goede aanrader?
    ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Is volgens mij niks mis mee. Zelf geen ervaring mee overigens.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by vincent2912 View Post
      is de whey 95-mix van bodyfood een goede whey shake? het lijkt mij een goede shake aangezien er 95gr. eiwitten op 100 gram in zitten
      wat is anders nog een goede aanrader?

de eiwitten komen voor:
      33% uit whey concentraat
      33% uit whey isolaat
      34% uit rundersplit (runderhuiden)*
      (*bron: gnarf of fanatic, weet niet meer. misschien weet pinkeltje het )

34% van de eiwitten is dus geschikt voor je huid en pezen. Als je dat niet nodig hebt dan kan je beter gewoon een pot zoeken waar alleen concentraat of isolaat of een mengsel van die twee in zit.
      Is trouwens een groot topic over ergens hier.
      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

ja klopt ik had het gelezen maar ik wou vragen of er nog meer mensen meningen erover hadden omdat jullie met elkaar zo in discussie waren maar ik heb al andere besteld namelijk de Pure Whey Protein Isolate 2500g

Comment

Ik heb afgelopen week proefmonsters besteld van deze whey 95 mix van bodyfood, ik vond er persoonlijk een erg chemisch smaakje aan zitten en daarom raad ik hem ook af! maarja dat is natuurlijk persooonlijk...

Comment

Originally posted by ktmeski View Post
            Ik heb afgelopen week proefmonsters besteld van deze whey 95 mix van bodyfood, ik vond er persoonlijk een erg chemisch smaakje aan zitten en daarom raad ik hem ook af! maarja dat is natuurlijk persooonlijk...
            Hoe kan je beoordelen of iets chemisch smaakt?
            Heb je de leverancier ervan op de hoogte gebracht, dat jij het chemisch vond smaken?

Zelf gebruik ik ook dit eiwit en ook anderen als ik de stickies leest, ik lees dan wel dat de smaak wat minder is en dat klopt. Deze zou binnenkort wat aangepast worden.

Als je 95 gram eiwit in 100 gram propt dan blijft er weinig ruimte over om het lekker te maken, zo vertelde mij de producent. Maar bij mij gaat het om het hoge gehalte aan eiwit en niet om de smaak. Ik vind hem wel te pruimen en ik bemerk vooruitgang in mijn herstel.

Maar of het chemisch smaakt ik weet het niet, ik weet niet hoe chemisch smaakt.

Comment

tjah iemand vraagt hier naar ervaringen en daar geef ik antwoord op en ik geef daarin duidelijk aan dat het persoonlijk is..
              En met chemisch bedoel ik dat ik vind dat het een nare nasmaak bevat en ook dat het in zo verre afwijkt van de 'natuurlijke' smaak dat ik vooral de banaan niet te pruimen vind.
              De aardbei is iets beter maar ook deze dronk ik met tegenzin op.
              En natuurlijk drink je je eiwitshake niet voor de lekkere smaak die er aan zit maar om de eiwitten die er inzitten, toch zijn er mensen die liever een shake drinken die ze lekker vinden maar die iets minder eiwitten bevat dan een shake die ze met tegenzin drinken en meer eiwitten bevat.
              Ook dat is een keuze die iedereen zelf maakt.

Comment

Kan CLOSE!

Comment

Op verzoek gesloten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X