Dosering Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dosering Creatine

Hoe haal ik het meeste rendement uit Creatine?

Ik ben wel een koffiedrinker (s'ochtends en s'middags) Niet extreem maar wel een paar bakken.

Tot hoeveel kan ik innemen per dag gedurende wat voor tijd zonder voor zover mogelijk "schadelijke effecten" zich voordoen en of de dosis nog nut heeft.

Hoor graag meningen en/of ervaringen hierover!

Grt

zou gewoon zo min mogelijk caffeine nuttigen

Comment

af en toe een bakje kan geen kwaad hoor.
      je moet toch ook wakker worden.

Comment

Originally posted by henk33 View Post
        zou gewoon zo min mogelijk caffeine nuttigen
        In het licht van het laatste onderzoek, ik ook. Tenzij je toch immuun bent voor krachttoename, dan is de kwestie wat mij betreft nog steeds open.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor alle duidelijkheid ...ik heb het over de inname van creatine.

Koffieverhaal terzijde!

Comment

Gram of 10/dag. Doe zelf 20 op trainingsdagen, niks op rustdagen, maar kijk wat jou aanstaat.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

<100kg VVM 3-5gr/dag, helf voor de training, helft na de training
              >100VVM 5-10gr/dag, helf voor de training, helft na de training

Rustdagen niets
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

ik zelf had in gedachten 2 weken 20 gr, op trainingsdagen ( 10 gr in de ochtend en 10 gr na de training) en op rustdagen 10 gr in de ochtend en 10 gr bij het avond eten en dan 2 weken 10 gr , op trainingsdagen (5 gr in de ochtend en 5 gr na de training en bij rustdagen ( 5 gr bij ontbijt en 5 gr bij avond eten), maar heb al zo veel dingen dat ik zelf ook niet meer weet wat nou het beste is

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                  ik zelf had in gedachten 2 weken 20 gr, op trainingsdagen ( 10 gr in de ochtend en 10 gr na de training) en op rustdagen 10 gr in de ochtend en 10 gr bij het avond eten en dan 2 weken 10 gr , op trainingsdagen (5 gr in de ochtend en 5 gr na de training en bij rustdagen ( 5 gr bij ontbijt en 5 gr bij avond eten), maar heb al zo veel dingen dat ik zelf ook niet meer weet wat nou het beste is
                  Is het niet beter deze 20 gr dan meer te verdelen over de dag ...dus bv 5 s'ochtends dan pre en post wo en dan voor pitten?

Comment

ja kan ook, weet niet precies hoe dat zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X