Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

heeft iemand ervaring met deze soorten, welke kan ik het beste nemen:

NOS ETHER NEWGet Diesel ik weet dat dit ook een NO product is maar ook crea

of de mega grow.

OF eventueeel een andere???? zoals gewoon creatine monohydraat
    Last edited by vincent2912; 01-02-2009, 23:34.
    ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Wat wil je berijken, wat wil je dat het vor je doet?
    Who's the Chef

Comment

creatine

Hai ik wil je wel wat info geven over creatine!

Zelf train ik nu 4 maanden 5a6x in de week en ik begon in oktober met een gewicht van 76kg. Ik ben toen 1,5mnd met creatine en aminozuren gaan werken en ben toen flink gegroeid en aangekomen tot 83kg. toen ben ik half november gestopt tot 26 januari '09 en kwam ik in totaal maar 1kg aan. Nu ben ik weer een week bezig en weeg ik nu al 86,5kg!! wat ik je kan zeggen is dat creatine mij flink een boost heeft gegeven en me ook flink laat groeien en zwaardere gewichten laat pakken!

Succes
      Stats 01-10-08: 1.94cm / 76kg / BF 12% / arm 27cm / taille 91cm

Stats nu 01-02-09: 1.94cm / 87kg / BF 13% / arm 32,5cm / taille 92cm

Comment

bedankt voor reactie

en mijn doel is: GROTER meer massa, maar wat kan ik nu beter gaan gebruiken creatine monohydraat of no producten, beter eerst beginnen met creatine
        ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Originally posted by claimer View Post
          Hai ik wil je wel wat info geven over creatine!

Zelf train ik nu 4 maanden 5a6x in de week en ik begon in oktober met een gewicht van 76kg. Ik ben toen 1,5mnd met creatine en aminozuren gaan werken en ben toen flink gegroeid en aangekomen tot 83kg. toen ben ik half november gestopt tot 26 januari '09 en kwam ik in totaal maar 1kg aan. Nu ben ik weer een week bezig en weeg ik nu al 86,5kg!! wat ik je kan zeggen is dat creatine mij flink een boost heeft gegeven en me ook flink laat groeien en zwaardere gewichten laat pakken!

Succes

Kan jij je schema van hoe je creatine gebruikt(dus op welkde tijden en hoeveel gram elke week en hoelang je het doet) even pm'en of hier posten

Comment

Originally posted by vincent2912 View Post
            bedankt voor reactie

en mijn doel is: GROTER meer massa, maar wat kan ik nu beter gaan gebruiken creatine monohydraat of no producten, beter eerst beginnen met creatine
            Combineer NO-Explode met Cell Mass voor een nog beter resultaat.
            10 tot 15% kracht toename. Of neem de complete Mass Stack van BSN dan zit er ook nog Nitrix bij, zorgt ervoor dat je je Pump extra lang vast houd.
            En maximale doorbloeding van je spieren zorgt weer voor maximale opname van voeding, waardoor je ook weer beter hersteld.

Voor reclame hebben we een ander topic kerel.
            Last edited by GeneralIx; 02-02-2009, 22:57.

Comment

Originally posted by MrGreat View Post
              Combineer NO-Explode met Cell Mass voor een nog beter resultaat.
              10 tot 15% kracht toename. Of neem de complete Mass Stack van BSN dan zit er ook nog Nitrix bij, zorgt ervoor dat je je Pump extra lang vast houd.
              En maximale doorbloeding van je spieren zorgt weer voor maximale opname van voeding, waardoor je ook weer beter hersteld.
              SPAM???? ik vind die BSN producten een beetje te hoog geprijsd, koop gewoon een goede creatine, hoeft niet duur te zijn.
              Voeding is t belangrijkst, daarna pas supps
              Last edited by GeneralIx; 02-02-2009, 22:57.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Ik vind nos ether samen met JP8 een betere combi dan de mass stack van bsn. Wat ook erg goed is... is ALRI - WTF (what the fuck) pump'd

daar krijg je echt een mega pomp van, en is een stuk goedkoper om uit te proberen of het wat voor je doet
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X