zoals je ziet: wat is beter creatine of NO producten,
creatine vs NO producten
Collapse
X
-
No is vaak L-Arginine of L-Citrulline. Is wat anders dan creatine. En waar je het beste op gaat is persoonlijk."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNo is vaak L-Arginine of L-Citrulline. Is wat anders dan creatine. En waar je het beste op gaat is persoonlijk.
you shure bro?? al mijn N.O. potjes die ik tot nu toe heb versleten waren mischien 4 van de 6 op creatine basis mono en esther..
en 2 inderdaad op arginine ... ook mega veel taurine en glutamineHERSTEL FASE , PIEP? zooi
Comment
-
Wat is je doel?
Creatine levert extra energie, NO producten zorgen voor betere doorbloeding.
Appels en peren verhaal dus.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Ja, meer energie.
Creatine supplementatie verhoogd de hoeveelheid creatine in de spiercel waardoor meer fosfaat kan worden vastgehouden/afgegeven tijdens het anaëroob alactische energiesysteem (ATP-CP)
Maw als je creatine gebruikt dan kan een paar seconden meer in dit energiesysteem trainen. Voor KT betekend dit meer reps met eenzelfde gewicht. Je 3RM wordt dan bv een 5RM enz.
Creatine wordt OOK gezien als een pre-workout supplement. Je wilt aan het eind van je training de beschikking hebben over extra creatine in je bloedbaan zodat opname snel kan beginnen (gebruik makend van het window of opportunity verhaal). Omdat dit window niet zoals wel eens gesteld wordt kort is maar uuuuren duurt neem je dan ook creatine na je training om de hoeveelheid creatine in de bloedbaan hoog te houden zodat je lichaam langdurig de beschikking heeft om op te nemen.
Vandaar dat tegenwoordig aangeraden wordt voor EN na het trainen te nemen
NO producten verslappen/verwijden de bloedvaten waardoor er meer bloed door kan en dus meer voedingsstoffen (er van uit gaande dat er op dat moment ook meer voedingsstoffen aanwezig zijn !)
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar onderzoek waarin wordt gekeken naar wat die verwijding betekend voor je bloeddruk en wat stelselmatig verwijden betekend voor de elastischiteit van de vaten.Last edited by 3XL; 03-02-2009, 19:35.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostJa, meer energie.
Creatine supplementatie verhoogd de hoeveelheid creatine in de spiercel waardoor meer fosfaat kan worden vastgehouden/afgegeven tijdens het anaëroob alactische energiesysteem (ATP-CP)
Maw als je creatine gebruikt dan kan een paar seconden meer in dit energiesysteem trainen. Voor KT betekend dit meer reps met eenzelfde gewicht. Je 3RM wordt dan bv een 5RM enz.
Creatine wordt OOK gezien als een pre-workout supplement. Je wilt aan het eind van je training de beschikking hebben over extra creatine in je bloedbaan zodat opname snel kan beginnen (gebruik makend van het window of opportunity verhaal). Omdat dit window niet zoals wel eens gesteld wordt kort is maar uuuuren duurt neem je dan ook creatine na je training om de hoeveelheid creatine in de bloedbaan hoog te houden zodat je lichaam langdurig de beschikking heeft om op te nemen.
Vandaar dat tegenwoordig aangeraden wordt voor EN na het trainen te nemen
NO producten verslappen/verwijden de bloedvaten waardoor er meer bloed door kan en dus meer voedingsstoffen (er van uit gaande dat er op dat moment ook meer voedingsstoffen aanwezig zijn !)
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar onderzoek waarin wordt gekeken naar wat die verwijding betekend voor je bloeddruk en wat stelselmatig verwijden betekend voor de elastischiteit van de vaten.
beter kan het niet gezegd(uitgelegd) worden!!
Comment
-
Originally posted by jim01 View PostWie heeft er ervaring met No Xplode, vraag me af wat beter is Crea MH of No Xplode.
Wie heeft er een tip
ook dit hangt weer af van je lichaam, het ene lichaam reageert beter op het een dan op het andere. Maar in de bovenstaande studie van 3XL staat duidelijk beschreven wat beide producten doen.
Comment
-
extra spullen
Ik moet zeggen, ik weet niet of het aan me kuur alleen ligt maar, ik slik nu op natuurlijke basis igf-2, Nitrix daarbij gebruik ik Cell mass, no-explode en shakies en ik moet zeggen ik heb nog nooit zoveel lol in het trainen gehad als nu ik heb echt het idee dat het werkt. ( of zit het tussen mijn oren ? ) Het is een dure hobby maar ik ga dit voorlopig 2 maanden tot 3 maanden achter elkaar gebruiken en zal proberen mijn bevindingen hier te plaatsen daarna....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment