BSN Mass Stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BSN Mass Stack

hoi,

tijdje geleden begonnen met fameuze "mass stack" van bsn, dit door toedoen van allerlei reclamecampagnes en zgn keiharde evidence.

Bestaat uit 3 producten

- no explode (voor de training)
    - cellmass (vlak na de training)
    - nitrix (45 min 3x daags voor eten)

Mijn ervaring is dat het wel werkt, maar ik heb er wel vervelende bijwerkingen van.

Ihb ik word er strontnerveus van, beetje opvliegend, rusteloos, ...
    Voorts slaap ik er minder goed van.
    (die no explode neem ik s avonds voor het trainen gewoonweg niet)

Iemand daar ook ervaring mee, wat zijn jullie bijwerkingen?

zelf nog niet geprobeerd, maar wil het wel gaan halen...

Verder wel positieve punten dan?
    * kracht
    * gewicht
    * uithoudingsvermogen ( laatste reps dr makkelijker uit halen)?

Groetenn

Comment

artikelen

ik gebruik alle artikelen ook, en heb het gevoel dat vooral no-explode erg goed is maar nogmaals ik vind het moeilijk te beoordelen omdat ik ook aan het kuren ben...

ik ben wel met alle middelen en mijn voeding 9 kilo aangekomen in 3 weken, dat klinkt ongeloofwaardig maar dit is echt zo....

Ik vind het moeilijk te beoordelen of deze producten echt werken omdat je niet echt snel iets ziet, naar mijn gevoel werkt het wel...

die cell mass is fucking smerig maar ja zal ook wel ergens goed voor zijn, no-explode 45 min voor het trainen 2 a 3 scoops nemen.

nitrix 3 maal daags, 3 stuks 45 min voor eten... ik heb nog geen bijwerkingen, heel klein beetje opvliegerig maar valt mee...

Comment

Positieve effecten zijn er wel. T zou erg zijn: alleen side effects en geen resultaat...

* ik merk een toename van kracht en vooral intensiteit tijdens het trainen;
        je kan gewoon meer en dat in minder tijd.

Misschien ben ik er nog niet aan gewend of zo (in de voorschriften staat er veel "assess your tolerance") maar zelfs met een verminderde dosis vind ik het te heftig.

Ter info: ik weeg 74kg

*nO explode met 1 scoop voor t trainen jaagt me de luster in.

*ondanks het feit dat ik slechts 2 tabs 3x daags neem merk ik een constante irritatie op en het gevoel dat mijn honger (ihb zoetigheid) niet te stillen is.

* cellmass zorgt bij me niet voor bijwerkingen.

Ik denk dat ik "mass stack" eens een paar dagen links ga laten liggen, en dan met een nog verminderde dosis verder doe.

Spiermassa heb ik er nog niet echt mee gewonnen; wel meer aftekening en volume.

Comment

Alleen No Xplode ervaring: voor trainingen nutteloos, maar als ik koppijn heb of ik ben niet in stapvorm, is het heerlijk. Vooral die eerste 10 minuten, echt een goddelijke rush.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens general

No explode werkte voor mij erg goed voor de training. ik had meer kracht
            en had meer zin om de training af te maken. vaak is het na 40 min dat je zin weg gaat.

de combi cell mass no explode versterkte dit... nitrix heb ik er nooit bij genomen. maar kan me niet voorstellen dat het VEEL toevoegd op deze 2

@leroyw
            Cellmass smerig ?? die vind ik juist lekker... no explode is smerig
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

No is lekker. En ik zeg ook, uit eigen ervaring. Heb alle mogelijke manieren geprobeerd, 1-2-3 scoops, direct voor de training, halfuur ervoor, uur ervoor, nuchter niet nuchter, heb het allemaal geprobeerd, en het maakte allemaal geen reet uit voor mijn training.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo zie je maar weer dat je altijd zelf moet uitproberen voordat je iets aan neemt hier op het forum....

no explode is een beetje bitter....
                cellmass is vrij zoet en smaakt naar ??? kersen??
                zelfde smaak als vendetta in ieder geval
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Cellmass naar kersen? Meer als een chemobak :P

Er is laatst trouwens een rechtzaak geweest tegen BSN mbt Cellmass. De aanklagers beweerden dat de stoffen die op het potje staan helemaal niet bestonden. Dunno hoe het precies is afgelopen, maar op DBB hadden de aanklagers aardig wat aanhangers.

Comment

No-Xplode merk ik echt geen donder meer van. Nam laatst 5 scheppen en merk er nog niks van. Als je echt strak wil staan moet je maar eens NOX Pump van dorien yates nemen. Das echt niet normaal!!! beste pre die ik ooit gehad heb. maar die pre workout boosters moet je af en toe nemen als je een keer moe bent of een zware benen dag gepland hebt. Dan is het leuk maar zeker niet iedere trainingsdag.

Geen ervaring met de rest. Wel eens zoon zakje cellmass gehad bij een doos No-Xplode. Merkte er niks van maarja dat merk ik nooit bij post workout supps. miss een beetje op lange termijn maargoed geloof daar niet zo in. Eten is 100x belangrijker

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                      ik gebruik alle artikelen ook, en heb het gevoel dat vooral no-explode erg goed is maar nogmaals ik vind het moeilijk te beoordelen omdat ik ook aan het kuren ben...

ik ben wel met alle middelen en mijn voeding 9 kilo aangekomen in 3 weken, dat klinkt ongeloofwaardig maar dit is echt zo....

Ik vind het moeilijk te beoordelen of deze producten echt werken omdat je niet echt snel iets ziet, naar mijn gevoel werkt het wel...

die cell mass is fucking smerig maar ja zal ook wel ergens goed voor zijn, no-explode 45 min voor het trainen 2 a 3 scoops nemen.

nitrix 3 maal daags, 3 stuks 45 min voor eten... ik heb nog geen bijwerkingen, heel klein beetje opvliegerig maar valt mee...

haha opvliegerig? dat komt dan denk ik eerder door je kuur. Wat pak je, hoeveel en wat zijn je stats op het moment? Snap eerlijk gezegt niet waarom je gaat kuren met No-xplode. Waarom doe je dat?

mvg,

Comment

Kan aan mij liggen maar moet je dit spul (dus CellMass en No-Xplode) niet enige tijd nemen (dus meer dan 1 keer) om wat effect te merken?

Ik bijna klaar met 10 weken CellMass en vind het heerlijk, zeker de FruitPunch (vrouw klaagt over zoete geur). Wil na maand nix beginnen met deze stack, misschien met Nitrix erbij....afgezien daarvan, vind die rode potten wel cool staan in de keuken...

Comment

Ja zeker na 1keer merk je het niet ik gebruik nu ongeveer 4 maanden bijna alles van bsn en vind het goed spul dus,
                          Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Originally posted by Redhawk View Post
                            hoi,

tijdje geleden begonnen met fameuze "mass stack" van bsn, dit door toedoen van allerlei reclamecampagnes en zgn keiharde evidence.

Bestaat uit 3 producten

- no explode (voor de training)
                            - cellmass (vlak na de training)
                            - nitrix (45 min 3x daags voor eten)

Mijn ervaring is dat het wel werkt, maar ik heb er wel vervelende bijwerkingen van.

Ihb ik word er strontnerveus van, beetje opvliegend, rusteloos, ...
                            Voorts slaap ik er minder goed van.
                            (die no explode neem ik s avonds voor het trainen gewoonweg niet)

Iemand daar ook ervaring mee, wat zijn jullie bijwerkingen?

Heb het zelfde ondervonden als jij.
                            Vind het wel lekker eigenlijk had veel energy en kracht om te trainen
                            Who's the Chef

Comment

tja,

het kl*** aan zulk spul is de "afkick"periode; ... en plots is het allemaal een beetje moeilijker.

Ik hou het dus voortaan bij eiwitshakes. Mijn mentale gezondjeid is me te belangrijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X