Hoi,
ik doe aan fitness, sinds kort ben ik over gegaan naar 2 dagen in de week en ik wil wat meer spieren kweken :P. Nu weet ik dat als je het juiste eet/drinkt voor en na fitness het aardig sneller gaat. Ik heb hier tot nu toe nog geen ervaring mee.
Ik heb hier al een beetje rondgekeken op het forum en kwam twee dingen tegen die je na fitness wel kan drinken whey proteine shake en dextrose.
Dextrose ken ik, we hebben het thuis en dat is niet vreemd voor mij.
Nu is de whey proteine shake iets nieuws voor mij.
Ik heb een paar vragen over deze dingen,
1. Heeft het effect om in te nemen?
2. Moet ik dit voor of na fitness nemen?
3. Is het wel verstandig om te doen? (ben 16 jaar oud)
4. waar kan je de Whey proteine shakes halen? Ik werk in een supermarkt maar heb er nog nooit van gehoort, dus ik denk niet dat het zo in de winkel ligt
5. en als het verstandig is om het te halen, welke (van de Whey proteine shakes)?
Als jullie denken dat ik het gewoon zonder moet doen :P dat vind ik niet erg, wil niets forceren ofzo :P (maar volgensmij kan het eigenlijk geen kwaad :P)
Dit zijn mijn vragen eigenlijk, ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden :P
Alvast bedankt iniedergeval!
Kevin van Dijk.
ik doe aan fitness, sinds kort ben ik over gegaan naar 2 dagen in de week en ik wil wat meer spieren kweken :P. Nu weet ik dat als je het juiste eet/drinkt voor en na fitness het aardig sneller gaat. Ik heb hier tot nu toe nog geen ervaring mee.
Ik heb hier al een beetje rondgekeken op het forum en kwam twee dingen tegen die je na fitness wel kan drinken whey proteine shake en dextrose.
Dextrose ken ik, we hebben het thuis en dat is niet vreemd voor mij.
Nu is de whey proteine shake iets nieuws voor mij.
Ik heb een paar vragen over deze dingen,
1. Heeft het effect om in te nemen?
2. Moet ik dit voor of na fitness nemen?
3. Is het wel verstandig om te doen? (ben 16 jaar oud)
4. waar kan je de Whey proteine shakes halen? Ik werk in een supermarkt maar heb er nog nooit van gehoort, dus ik denk niet dat het zo in de winkel ligt
5. en als het verstandig is om het te halen, welke (van de Whey proteine shakes)?
Als jullie denken dat ik het gewoon zonder moet doen :P dat vind ik niet erg, wil niets forceren ofzo :P (maar volgensmij kan het eigenlijk geen kwaad :P)
Dit zijn mijn vragen eigenlijk, ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden :P
Alvast bedankt iniedergeval!
Kevin van Dijk.
Comment