Lipo6 vs Hydroxycut Hardcore

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lipo6 vs Hydroxycut Hardcore

Hallo,

Na een periode van bulken (die ik nog even blijf voorzetten) wil ik zo tegen de zomaar weer de cut in.

Naast me voeding hier op aan te passen heb ik ook het internet afgestruind naar een goeie fatburner.

Ik heb me oog laten vallen op Lipo 6 en Hydroxycut Hardcore. Is er hier iemand die ervaring heeft met deze, of 1 van deze producten? Zouden jullie van de 2 afraden/aanbevelen?

Groeten Slinky
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Alleen goede verhalen gehoord, zelf geen ervaring mee.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben van mening dat de fatburners die nu op de markt zijn veel verkooppraat hebben maar weinig effect.
      Standaard ingredienten zijn altijd groene thee extract en caffeine plus nog wat andere shit.

Ikzelf hou het liever bij veel groene thee( met cranberry mmmm) en caffeine tabletten. Is veel goedkoper.

Daarnaast moet je natuurlijk je voeding op orde hebben, onder je behoefte eten kijken wat je verliest, niet tevreden bouw dan rustig af tot 500 kcal onder je behoefte. Eventueel cardio toevoegen.

Pas als je echt stilstaat een fatburner erbij doen.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Wat Shredmaster zegt klopt. Een fatburner moet je echt als een steun in de rug zien en niet een doel op zich. Een goede fatburner kan het proces versnellen, maar zonder het juiste voedingspatroon kom je niet ver.
        Tijdens het cutten voor wedstrijden gebruikte ik altijd Hydroxycut Hardcore en was daar zeer tevreden over. Lipo 6; veel goede verhalen over gehoord maar zelf nooit gebruikt.
        We hebben ze allebei voor zeer scherpe prijzen.

Lipo6

Hydroxycut
        www.sportfood.nl

Comment

Even een update over Lipo6.
          Ik hoorde vandaag van de leverancier dat Lipo6 even niet meer verkrijgbaar is in afwachting op een nieuwe samenstelling.
          Het is even afwachten op de nieuwe versie dus en wij zijn door de oude voorraad heen vandaar dat hij even van de site is.
          Dat wordt dus Hydroxycut!
          www.sportfood.nl

Comment

Bedankt voor de reacties, en om mezelf nog even te citeren:

Naast me voeding hier op aan te passen heb ik ook het internet afgestruind naar een goeie fatburner.
            Dus uiteraard is het extra en pas ik me voeding goed aan.
            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Nog even een vraag trouwens, normaal ga ik altijd 350 Kcal onder me behoefte. Dat zit tussen de marge van 200 - 500 maar heb nooit eerder fatburners gebruikt, is het aan te raden om dan iets minder laag te gaan zitten?

Comment

Zo diep zit je nog niet, denk dat je die burner er probleemloos naast kunt zetten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik gebruik sinds maandag LIPO 6. Doe dit puur om wat af te vallen.. Normaal heb ik het niet zo op vetverbranders op de Nederlandse markt. Zo een twee jaar geleden heb ik CHIZLED gebruikt voor 4 maanden en dat werkte.. Zo een 10 kg vet eraf zonder moeite en moeilijk doen (ja ik ben lui en erggg druk).

Helaas worden de effectieve stoffen in zo een supplement gauw verboden in NL, zo ook met CHIZLED (Yohimbine/Yohimbe etc) Het werd nog wel verkocht, alleen zonder die ingredienten. Hetzelfde is met LIPO 6 dus als je het over t supplement wat je hier vrij kan verkrijgen dan zal het gewoon iets zijn als ál het andere en zou r niet veel van verwachten..

Heb zelf voor 8 maanden gehaald uit de VS dus met alles erin. Gekozen voor LIPO 6 omdat het hetzelfde zou werken als CHIZLED.

Het wordt aangeraden om de eerste twee dagen 2 x 1 capsule te nemen, daarna 2 x2

Op de weegschaal heb ik nog niet gestaan, dat doe ik pas na een maand maar jeez.. wanneer je bij die 2 x 2 aankomt.. Je staat er best strak van (had ik bij chizled niet) en ik denk dat als ik een vriendin had ik wel 20kg af zou vallen want na die 2 dosis op een dag ben je zo ge1l als een beer en zit om de 15min met een paal in me broek op werk das wil minder haha.

Dus bij deze zoek ik een vrouwelijke workout partner hahaha.

Nee maar als je de onaangetaste LIPO 6 bedoelt kan t best gaan werken (gebruik het zelf te kort om echt over t resultaat te kunnen spreken) maar hou er wel rekening mee dat wanneer je dit gebruikt je dit ook echt merkt en ook in je functioneren. (maar je kan het natuurlijk ook bij 2 x 1 houden dan valt het erg mee)

Comment

Hallo,

Ik heb twee jaar geleden ook chizled genomen. Voor mij als vrouw was het een wondermiddel. Nu dit idd niet meer te verkrijgen is, vraag ik me af welk product chizled zou kunnen vervangen?

Comment

Hydroxy vond ik niks. Lipo6 niet geprobeerd.
                      Venom Hyperdrive vind ik een goede burner.

Comment

Originally posted by Elli View Post
                        Hallo,

Ik heb twee jaar geleden ook chizled genomen. Voor mij als vrouw was het een wondermiddel. Nu dit idd niet meer te verkrijgen is, vraag ik me af welk product chizled zou kunnen vervangen?
                        Venom hyperdrive
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Hydroxy is recentelijk uit de handel gehaald ivm mogelijke lever aantasting
                          (wordt vreemd genoeg in NL gewoon nog verkocht)

Hydroxycut Hardcore Fat Burner - MuscleTech BodyBuilding - The Most Powerful Hardcore Fat Burner Ever Created

Comment

lipo 6

ik gebruik nu 3 weken lipo 6
                            naar mijn mening goed product in 3 weken 3 kilo afgevallen aan vet massa.
                            goed spul. natuurlijk wel ook op je eten letten.

Comment

Heb het hier ook staan, wat een rotzooi. Word er echt naar van in mijn hoofd, ga er raar van dromen, echt niet lekker.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X