Whey gourmet PVL

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Ik had gewoon gezocht op MDY Whey Bij die Whey2Go is het inderdaad minder...
    Ok..ik doelde dus op whey2Go. Andere MDY whey gebruik ik niet.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb hier al een link gevonden. Ik zal het binnenkort zelf eens bestellen en proberen:

Whey Gourmet | Nutrimax

Comment

Nou.. dat binnenkort bestellen is dus meer dan een half jaar later. Ik heb via eiwitpoeder.nl whey gourmet radical raspberry besteld en de smaak is behoorlijk goed. Het grote verschil is dat het allemaal veel minder zoet is dan andere merken shakes die ik geprobeerd heb. Er zit geen aspartaam in en maar 4 gram koolhydraten per scoop/31 gram product waarvan 2 gram suikers. Het vetgehalte is ook vrij laag (2 gram per scoop/31 gram product waarvan 0,5 gram verzadigd vet) en qua eiwitten is het hoog (22 gram per scoop/31 gram). En van het aminozuurprofiel ben ik al helemaal te spreken want het bevat meer dan 47% BCAA's en extra glutamine in een flinke dosis.
        Zelfs extra calcium en vitamine C zijn toegevoegd.
        Ik ben er nu al over te spreken, dus ben benieuwd hoe de resultaten over een tijdje zijn.

Comment

Een grote teleurstelling: PVL Whey Gourmet bevat maar 70% eiwitten. Da's een tegenvaller! Voorganger MDY had 77% dus dat was eigenlijk beter. Ok, de smaak is goed en het bevat geen aspartaam, maar ik denk dat ik als ik deze bus van 900 gram leeg heb een ander merk met een hoger deel eiwitten ga proberen. Ik wil iig meer dan 80% eiwit in een whyproduct kunnen vinden.

Helaas pindakaas voor PVL. Slot mag er op.

Comment

As you wish.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X