Verbrand Ephedra meer massa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verbrand Ephedra meer massa?

Ik ben een beetje rond aan het kijken ivm mn cutsessie over 3-4 weken. Ik ga hoogstwaarschijnlijk cutten op cyclisch keto en zag daarbij wat supplementen die werden aangeraden.

1 Ervan was de ECA stack (met ephedra dus). Nou vraag ik me af of je met ephedra nou een ongunstigere vet:massa ratio draait? Je zal wel sneller afvallen, maar zijn de verhoudingen nou meer ten gunste van massa ofzo?

Bedankt
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Ik kan je niet een goed antwoord geven op deze vraag, maar misschien heb je hier iets aan:

ECA Stack - Ephedrine, Caffeine, Asprin
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Ik ben een beetje rond aan het kijken ivm mn cutsessie over 3-4 weken. Ik ga hoogstwaarschijnlijk cutten op cyclisch keto en zag daarbij wat supplementen die werden aangeraden.

1 Ervan was de ECA stack (met ephedra dus). Nou vraag ik me af of je met ephedra nou een ongunstigere vet:massa ratio draait? Je zal wel sneller afvallen, maar zijn de verhoudingen nou meer ten gunste van massa ofzo?

Bedankt
      je zal denk ik sneller spiermassa kwijtraken, maar met een goed voedingsschema moet dat wel te voorkomen zijn.

Comment

Ja voedingsschema heb ik sowieso Maarja verbrand je dan meer massa dan anders of niet? Uit het stukje van sports nutrition valt af te leiden van niet namelijk (tenminste, zo concludeer ik het)
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ephedrine is anti-katabool. Als je bv x totaal gewicht verliest, zal je dankzij ephedrine een hogere vet/spier ratio hebben.

Er zijn studies op pubmed over te vinden.
          Last edited by Genjuro; 20-03-2009, 17:24.
          the one and only tabata overlord

Comment

Kijk, hier zat ik op te wachten

Heel duidelijk, thnx genjuro! Ik zal ff pubmed afschuimen voor wat moois. Nou nog ff de straten afstruinen voor wat ephedra

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X