Eiwit aanvulling?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwit aanvulling?

Hallo Mensen van Body net,

Ik heb de afgelopen week veel gelezen op jullie site en op andere site. Ben weer begonnen met fitnissen naar een tijd.

Mijn doel is nu om met een doel te gaan trainen. Belangrijk daarbij is supplementen. Creatine neem ik nu al 3 weken en ik merk zeker een verschil. Maar omdat het belangrijk is voor me spieropbouw wil ik graag ook eiwitten.

Ik heb begrepen dat ik weet verschillende moet kopen. Eentje voor 's ochtends en na het trainen. En eentje voor het slapen. De ene zijn snelle eiwitten en de andere trager.

Ik heb sowieso al meer eiwitten in me voeding. Eet veel vis, brinta en pindakaas.

Ik heb hier best wat gehoord over Syntha 6, dat dit goed spul is. Maar ik zag dat dit een mix is. Kan ik dit dan drie keer per dag gebruiken? En ik zag ook dat er ei-eiwitten inzitten en die bederven toch snel. Op diverse sites heb ik begrepen dat je moet starten met melk eiwitten. Maar ik drink al op geregelde basis melk, ben er niet allergisch voor. Of bedoelen ze dit anders?

Kortom ik wil groeien en zou graag van jullie advies willen, wat voor soort eiwitten het beste zijn, want ik kom er niet echt uit.

Bedankt.

Syntha 6 is absoluut goed. Vooral de smaak!!!!
    Nadeel is, dat hij relatief duur is.

Heb zelf Revalutions en ben er absoluut tevreden over.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Nou je eiwitte zijn belangijker als je creatine hoor,in het begin kan je beter gewoon één pot kope om het niet te ingewikkeld te make,daarna kan je met verschillende soorten experimenteren.Gewoon potje whey eiwit is ideaal om te beginne...
      Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by Milkandcookies View Post
        Hallo Mensen van Body net,

Ik heb de afgelopen week veel gelezen op jullie site en op andere site. Ben weer begonnen met fitnissen naar een tijd.

Mijn doel is nu om met een doel te gaan trainen. Belangrijk daarbij is supplementen. Creatine neem ik nu al 3 weken en ik merk zeker een verschil. Maar omdat het belangrijk is voor me spieropbouw wil ik graag ook eiwitten.

Ik heb begrepen dat ik weet verschillende moet kopen. Eentje voor 's ochtends en na het trainen. En eentje voor het slapen. De ene zijn snelle eiwitten en de andere trager.

Ik heb sowieso al meer eiwitten in me voeding. Eet veel vis, brinta en pindakaas.

Ik heb hier best wat gehoord over Syntha 6, dat dit goed spul is. Maar ik zag dat dit een mix is. Kan ik dit dan drie keer per dag gebruiken? En ik zag ook dat er ei-eiwitten inzitten en die bederven toch snel. Op diverse sites heb ik begrepen dat je moet starten met melk eiwitten. Maar ik drink al op geregelde basis melk, ben er niet allergisch voor. Of bedoelen ze dit anders?

Kortom ik wil groeien en zou graag van jullie advies willen, wat voor soort eiwitten het beste zijn, want ik kom er niet echt uit.

Bedankt.
        Bereken eerst eens hoeveel eiwitten je nu binnenkrijgt. En vergelijk dit met de hoeveelheid die je binnen zou moeten krijgen.
        Kom je een aantal grammen tekort, dan kun je dit opvullen met bv syntha-6. De hoeveelheid die neemt hangt af van de hoeveelheid eiwitten die je terkort komt. Je hoeft dus niet beslist 3 shakes op een dag te nemen, dit kan ook 1 zijn. Syntha-6 is opzich helemaal niks mee, maar zoals gezegd relatief duur.

Je zou ook een bak kwark kunnen eten voordat je gaat slapen. Zelf voeg ik aan de kwark een schep Syntha-6 toe, dit maakt het wat lekkerder.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Dat begrijp ik. Ik heb in het verleden ook wel is diverse uitgeprobeerd. En of iets lekkers is boeit me niet zoveel. Ik drink wel.

Maar het is voor mij belangrijk dat is spierafbraak tegen ga. En daarvoor heb je een gecontroleerde eiwit toevoer heb. Ik las hier ook ergens dat als je 's nachts gecontroleerd trage eiwitten neemt dat het stofje wat start met je spierafbraak dan uitgesteld word. En door 's ochtends dan weer eiwitten te nemen stel je dat zo verder uit.

Maar syntha zes valt dat onder trage eiwitten of snelle. En welke zou ik er dan bij kunnen nemen. Zo duur vind ik trouwens niet. Maar dat kan aan mij liggen.

Comment

Ik heb het nog even opgezocht, hier ging het om(was trouwens van een andere user hier):

Tragere eiwitten neem je de rest van de dag. Eieren, vis, kip, paard, koe, soya, magere kwark. Voor het slapen gaan probeer je ook tragere eiwitten te nemen. Het lichaam maakt hier casseine van en kun je de hele nacht op teren en zorgt er voor dat je lichaam later Cortisol begint aan te maken. Begin van de nacht maakt je lichaam ook groeihormoon aan en als je voldoende eiwitten in je lichaam hebt zitten rond die tijd krijg je effectiever spierherstel en alles.

Comment

Neem bij het ontbijt en na training whey en de rest van de dag traag (magere kwark, vis, kip, etcetera).
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Neem bij het ontbijt en na training whey en de rest van de dag traag (magere kwark, vis, kip, etcetera).
                Is syntha 6 een whey? Of bedoel je iets anders?

En over die trage eiwitten, daar heb je toch ook poeders van.

Comment

Waarom zou je poeders nemen voor trage eiwitten als je deze heel gemakkelijk uit je voeding kan halen?
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Milkandcookies View Post
                    Maar syntha zes valt dat onder trage eiwitten of snelle. En welke zou ik er dan bij kunnen nemen. Zo duur vind ik trouwens niet. Maar dat kan aan mij liggen.
                    Syntha-6 bevat trage en snelle eiwitten, het is dus een mix van beide. Je zou syntha-6 over de dag kunnen nemen. Voor bij het opstaan en na de training raad ik je Syntrax Nectar aan, deze is van goede kwaliteit. Dit is een eiwit isolaat het wordt dus snel opgenomen.

Comment

ik zou gewoon een trage eiwit kopen en een snellere

smorgens lekker bij je ontbijtje de trage, kan je daar wat op teren de hele dag

naar je training de snelle eiwit je weet wel waarom

en eventueel voor het slapen langzame weer, zodat je de hele nacht weer afgifte hebt van je eiwitten

zo heb je voor mijn part de hele dag eiwitten binnen, en je zit lekker hoog in je eiwit

succes met wat je kiest
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                        Syntha-6 bevat trage en snelle eiwitten, het is dus een mix van beide. Je zou syntha-6 over de dag kunnen nemen. Voor bij het opstaan en na de training raad ik je Syntrax Nectar aan, deze is van goede kwaliteit. Dit is een eiwit isolaat het wordt dus snel opgenomen.
                        Ik dacht dat het lichaam op snelheid van de traagste eiwitten verwerkt? Dus wat is het nut van snelle en trage ew samen in te nemen na een training?

Originally posted by martin27 View Post
                        ik zou gewoon een trage eiwit kopen en een snellere

smorgens lekker bij je ontbijtje de trage, kan je daar wat op teren de hele dag

naar je training de snelle eiwit je weet wel waarom

en eventueel voor het slapen langzame weer, zodat je de hele nacht weer afgifte hebt van je eiwitten

zo heb je voor mijn part de hele dag eiwitten binnen, en je zit lekker hoog in je eiwit

succes met wat je kiest
                        Als je net wakker bent eet je best eet wat vlugge ew om je anabool te brengen, een uurtje nadien kun je dan de trage binnenwerken
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                          Ik dacht dat het lichaam op snelheid van de traagste eiwitten verwerkt? Dus wat is het nut van snelle en trage ew samen in te nemen na een training?
                          Je krijgt een zeer compleet aminozuurprofiel binnen vanwege de verschillende eiwitbronnen, dat is het voordeel.
                          Je hebt idd gelijk de trage eiwitten kapselen de snelle in en alles wordt met een snelheid opgenomen, de traagste.

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                            Je krijgt een zeer compleet aminozuurprofiel binnen vanwege de verschillende eiwitbronnen, dat is het voordeel.
                            Je hebt idd gelijk de trage eiwitten kapselen de snelle in en alles wordt met een snelheid opgenomen, de traagste.
                            Hmm, dus je krijgt een beter (wel duurder) amizozuur binnen, maar het wordt veel trager opgenomen. Is het dan nog zoveel beter dan andere whey.

Ik heb het nu enkel op pwo, niet voor andere maaltijden
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                              Hmm, dus je krijgt een beter (wel duurder) amizozuur binnen, maar het wordt veel trager opgenomen. Is het dan nog zoveel beter dan andere whey.

Ik heb het nu enkel op pwo, niet voor andere maaltijden
                              Ik poste de Syntha-6 ook als shake voor tussen maaltijden door, niet voor pwo of bij het ontbijt. Hiervoor is idd de whey isolaat beter geschikt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X