Legale "Anabolen"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Legale "Anabolen"

Hallo allemaal,

Ben net begonnen met de sport en vroeg mij het volgende af:

Welk legaal voedingssupplement is qua werking het meest overeenkomstig met anabolen steroiden?

Na een tijd zoeken ben ik zelf dit tegengekomen:

Methoxyisoflavone
    Link verhaal: Bodybuilding.com - Methoxyisoflavone Information and Product Listing! Methoxyisoflavone FAQ!
    Link foto: Bodybuilding.com - SciFit Methoxy 500 EX - Lean Mass Gains! On sale now!
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Animal M stak
    link verhaal en foto: Bodybuilding.com - Universal Animal M-Stak - Amazing Combination! On sale now!
    Heeft iemand hier ervaring mee?

PS: Middel 1 en 2 zijn vrijwel dezelfde stoffen volgens mij, alleen kan ik methoxy niet bestellen in nederlands online stores en de animal M stak wel.

Ik wil aankomen in spiermassa, sterker worden en vaker kunnen trainen: dus sneller herstel.

Weten jullie goede supplementen?

bedankt

Ik gebruik deze nu al voor de 2de keer en vind ze echt super,http://www.bodypharmaceuticals.com/i...r%20Extrem.JPG
    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Ik denk dat je je eerst even voor moet stellen.

Je zou als je het zo mag zeggen pro-hormonen kunnen vergelijken met lichte anabolen alleen met een veel minder sterke werking natuurlijk. Alleen zit er vaak troep bij die nog slechter voor je is als een kuur met daadwerkelijke steroiden en daarnaast moet je vaak maar afwachten of het uberhaupt wel iets doet. Legale anabolen bestaan dus niet maar er zijn wel al veel goede ervaringen met producten als mass fx en hyperdrol x2. Maar dan nog kan je dit niet vergelijken met een goede kuur.

Maar je zegt dat je wil aankomen in spiermassa en daarvoor vaker trainen en sneller herstellen, maar daar heb je die producten niet voor nodig. Meer trainen is niet altijd beter. Ik zou eerst kijken of je je training, voeding en rust op orde hebt. Daarnaast kan je als aanvulling op je voeding en als kleine hulpmiddelen bijvoorbeeld wel supplementen gebruiken als whey, creatine en amino's.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

hoi welkom

train like a beast eat like a animal sleep like a baby de 3 beste supplementen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          hoi welkom

train like a beast eat like an animal sleep like a baby de 3 beste supplementen
          Hehehe

Comment

ik zou ab king pro doen, samen met billy's bootcamp
            en veel masturberen.

Ok nu serieus, legale anabolen bestaan niet, beste advies is tijd investeren in goede voeding voldoende rust en een fatsoenlijk trainingsschema.
            Even snel gespierd worden voor de zomer gaat niet zomaar, dat is de suggestie die je bij mij wekt..... Ik zou zeggen doe je best en lees hier veel rond.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Hehehe
              valt mee dat je de T van train niet hebt verbeterd omdat het een begin van de zin is.. en een . op het eind van de zin...

bij deze verkies ik jou tot mierenneuker van het jaar

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Valt mee dat je de T van train niet hebt verbeterd omdat het een begin van de zin is.. en een . op het eind van de zin...

Bij deze verkies ik jou tot mierenneuker van het jaar
                Geen dank
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Geen dank.
                  Geen dank.
                  Bulking tot 100kg

Comment

Mierenneukers, tis wel weer genoeg zo he... Lekker on topic maar weer...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

thanks voor de reacties!

Creatine heb ik.
                      Dus whey er nog bij en amino's...

En testosteron werkt dat?

En nee, ik wil niet snel breed worden voor de zomer, zou mooi zijn maar is niet mijn doel. Wil gewoon een mooi lichaam maar met sneller resultaat krijg je wel extra motivatie.

Comment

Originally posted by Juldax View Post
                        Welk legaal voedingssupplement is qua werking het meest overeenkomstig met anabolen steroiden?
                        Heel simpel antwoord. Wat suplementen fabrikanten ook in hun reclames zetten,

ER ZIJN GEEN LEGALE SUPPLEMENTEN DIE VERGLIJKBAAR ZIJN MET AAS ! !
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by Juldax View Post
                          En testosteron werkt dat?
                          Ja, dat werkt alleen is testosteron een AAS en geen legaal supplement
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Duidelijker kun je niet zijn 3XL

OT: voeding, training en rust zijn ALTIJD bepalend voor je resultaat!
                            Deze 3 dingen kunnen je maken of breken. AAS zijn middelen om je BUITEN je natuurlijke grenzen te laten groeien, maar dan moet je wel eerst je eerste 3 basisregels op orde hebben.
                            Uit jouw hele verhaal, beste topicstarter, maak ik uit dat je dit nog niet voor elkaar hebt want je zit nog lang niet aan jouw ultieme natuurlijke grenzen. Je zoekt alleen een manier om sneller te groeien, maar die is er legaal gezien helemaal niet. Je kunt dat maar het beste accepteren en gewoon goed trainen en eten, en dat een aantal jaar doen. Binnen 5 tot 10 jaar kun je een goed resultaat verwachten. Zo is het en niet anders!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                              Ja, dat werkt alleen is testosteron een AAS en geen legaal supplement
                              Je hebt ook van die 'zogenaamde' testosteron boosters maar daar zou ik niet al te veel vertrouwen in nemen.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X