Maximize Beta burner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maximize Beta burner

Iemand hier ervaringen me?

Heb al enkele sites/forums afgezocht, maar vind er geen sluitend antwoord over als het een goed product is of niet.

Telkens als ik iets vind, wordt het afgeraden omdat de poster te jong is of te slecht geïnformeerd...

Alvast bedankt!
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Wat ik zelf doe. Is alle afzonderlijke ingredienten die er in het produkt zitten opsporen en checken waarvoor ze bedoelt zijn en wat de werking en evt bijwerking zijn.Via internet kun je meestal genoeg vinden.Vind je nog teweinig,Gewoon kopen en kijken of het werkt voor jouw.Je kunt niet altijd op safe spelen.....

Just my 2 cents...

Greetz,

sportwilly

Comment

Zal eens rondkijken Het is toch leuker om echte ervaringen te horen.

En gewoon kopen en proberen zie ik ook niet zitten, geen zin om €30 uit het raam te gooien

Comment

Koop gewoon Venom. Echt topspul.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik koop liever in de winkel dan online en kvind niet direct winkels waar ze dat verkopen...

Comment

Kijk, ik heb wat gevonden op een ander bodyB forum.Lees het topic maar goed door!

Maximize Beta Burner

En wat is er mits met online iets kopen?Scheeltje mestal geld ook!Maar goed moet je zelf weten...

Mzzls

Comment

Die link had ik ook al gevonden Maar veel wordt er niet gezegd over het product zelf.

En ja, veel problemen met online kopen heb ik niet, maar als ik een winkel vind waar ik zelf kan gaan doe ik dat liever.

Comment

Ondertussen gehoord dat deze burner niet slecht is, maar dat er vele beter zijn. Ben nu op Stacker 4 gekomen, daar eens aan het over inlezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X