gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gainer

Hallo, ik heb een gainer gekocht (monstermaxx) en zou die twee maal per dag nemen, maar wanneer neem ik die dan het best?
    Ik neem sowieso 1 na mijn training, moet ik de andere dan best smorgens nemen of voor mijn training?
    Alvast bedankt
    Mvg

Originally posted by gilles90 View Post
    Hallo, ik heb een gainer gekocht (monstermaxx) en zou die twee maal per dag nemen, maar wanneer neem ik die dan het best?
    Ik neem sowieso 1 na mijn training, moet ik de andere dan best smorgens nemen of voor mijn training?
    Alvast bedankt
    Mvg
    wat staat er op de pot,,of bus.... is niet zo moeilijk lezen

Comment

hoe ziet je voeding er voor de rest uit? voor je aan supplementen gaat beginnen zonde van je geld als je voeding niet deugt
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        hoe ziet je voeding er voor de rest uit? voor je aan supplementen gaat beginnen zonde van je geld als je voeding niet deugt
        daar vraagt die toch niet naar, hij vraagt wanner hij die gainer moet innemen wat die gekocht heeft

Comment

neem die van mij na het ontbijt en na het avondeten.

Comment

Originally posted by gilles90 View Post
            Alvast bedankt
            Mvg
            het beste is in de ochtend

niet savonds meer naar het trainen

omdat je dan niet meer gaat verbranden

en als hij die energie niet kwijt kan zal hij het omzetten in vet bij je buik

dus na savonds zo enzo niet
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              het beste is in de ochtend

niet savonds meer naar het trainen

omdat je dan niet meer gaat verbranden

en als hij die energie niet kwijt kan zal hij het omzetten in vet bij je buik

dus na savonds zo enzo niet
              Je kan ze toch prima nog na een training nemen. Je moet immers je glycogeen voorraden weer stacken, en gezien in een gainer vaak veel KH zitten, lijkt me dit geen probleem?
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                Je kan ze toch prima nog na een training nemen. Je moet immers je glycogeen voorraden weer stacken, en gezien in een gainer vaak veel KH zitten, lijkt me dit geen probleem?
                ik heb het zelf gemerkt

savond weight gainer nemen ik kreeg echt een dikke buik en meer vet om me buik

als hij het niet kan afvoeren omdat je dus niks doet maakt ie vet aan

waar je dat juist niet wil, en ik heb zwaar werk maar tog vet bij mijn buik

Comment

ik heb het zelf gemerkt

savond weight gainer nemen ik kreeg echt een dikke buik en meer vet om me buik

als hij het niet kan afvoeren omdat je dus niks doet maakt ie vet aan

waar je dat juist niet wil, en ik heb zwaar werk maar tog vet bij mijn buik
                  Vind het vrij apart. Denk iig niet dat je wat je zegt kan generaliseren, maar meer persoonlijk voor jou is dan.

Na een training moet je toch je glycogeen voorraden stacken? Met een gainer die een goede opname en een acceptabele hoeveelheid heeft zou je zeggen dat je er geen vet mee aanzet na een training zou ik zeggen.

Misschien dat een expert hier een algemene wet op kan loslaten om de onduidelijkheid te verhelpen.

Comment

Vind het vrij apart. Denk iig niet dat je wat je zegt kan generaliseren, maar meer persoonlijk voor jou is dan.

Na een training moet je toch je glycogeen voorraden stacken? Met een gainer die een goede opname en een acceptabele hoeveelheid heeft zou je zeggen dat je er geen vet mee aanzet na een training zou ik zeggen.

Misschien dat een expert hier een algemene wet op kan loslaten om de onduidelijkheid te verhelpen.
                    neem nu alleen volop eiwitten

de gainer van mij staad in de kast

buik trekt weer weg

idd maby dat iemand hier ook wat meer van afweet

alhoewel dit iemad is die mij dit al heeft verteld

kh draten savonds wat niet verteerd zet om in vet

Comment

neem nu alleen volop eiwitten

de gainer van mij staad in de kast

buik trekt weer weg

idd maby dat iemand hier ook wat meer van afweet

alhoewel dit iemad is die mij dit al heeft verteld

kh draten savonds wat niet verteerd zet om in vet
                      Hmm, maar bij eiwitten is dat hetzelfde hoor. Teveel eiwitten worden ook opgeslagen als vet.

Ligt gewoon denk ik aan de hoeveelheid die neemt je aan kh.

Comment

Hmm, maar bij eiwitten is dat hetzelfde hoor. Teveel eiwitten worden ook opgeslagen als vet.

Ligt gewoon denk ik aan de hoeveelheid die neemt je aan kh.
                        maar dan moet je wel heeeeeel veel eiwitten nemen voordat dat gebeurd

Comment

maar dan moet je wel heeeeeel veel eiwitten nemen voordat dat gebeurd
                          Als jij in je PWO ipv 40g whey, maar 60g whey stopt, betwijfel ik of je niets als vet op zal slaan..

Comment

@ Martin
                            Dat vet verdwijnt nu weer omdat je die gainer niet meer neemt, niet omdat je hem niet meer 's avonds neemt.

Enige wat telt bij vetter worden of vet verliezen is kcal in vs kcal uit. Timing maakt feitelijk maar weinig uit.

Eiwitten op slaan als vet is ook zo'n non-discussie. Je slaat gewoon het teveel aan kcal op als vet. Of die uit de eiwitten of de koolhydraten of de vetten komen is a) niet te kwantificeren en b) volstrekt oninteressant.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X