Welke fat burner moet ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met krachtsport, me vertperc. toen was 19,3 middels voedingsschema en Thermonex (1 potje gebruikt) is dit in 6 weken tijd gezakt naar 16,4. Lag wel lang wakker van Thermonex.

Comment

Originally posted by RemcovD View Post
      Ik ben 2 maanden geleden begonnen met krachtsport, me vertperc. toen was 19,3 middels voedingsschema en Thermonex (1 potje gebruikt) is dit in 6 weken tijd gezakt naar 16,4. Lag wel lang wakker van Thermonex.
      1. BN'ers zouden het fijn vinden als je je even zou voorstellen in het even voorstellen gedeelte.
      2. Is je voedingsschema ook echt goed?
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Post 1 .......
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Moet je je laatste fatburners wat eerder op de dag nemen, het geeft wat energie en als je ze te laat neemt lig je ervan wakker.
          " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Dat wou ik maar zeggen. Hoewel ik Venom net zo lekker vind. Die twee zijn echter wel met afstand de beste wat mij betreft.

Ook die nieuwe Hydroxycut Hardcore van Muscletech haalt het er gewoon niet bij.
            Heb je dan nog wel een goede nachtrust?

Comment

Als ik de boel gewoon 's ochtends inneem nergens last van. Maarja, met de huidige hitte slaap ik er niet echt beter op.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Als ik de boel gewoon 's ochtends inneem nergens last van. Maarja, met de huidige hitte slaap ik er niet echt beter op.
                Dat is inderdaad een beetje belabbert voor je rust, liggen zweten als een otter en draaien en doen en niet in slaap kunnen komen, heb er ook last van ja.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                  1. BN'ers zouden het fijn vinden als je je even zou voorstellen in het even voorstellen gedeelte.
                  2. Is je voedingsschema ook echt goed?
                  Heb me inmiddels voorgesteld!
                  Schema is opgesteld door de sportschool

Gebruik nu ook RPM (lag hier ook langer wakker van), neemt dit nu inderdaad begin van de middag in en slaap nu idd sneller

Comment

Hydroxycut hardcore van muscletech werkt ook wel aardig bij mij. Ben nu net begonnen aan de cut en zie mijzelf droger worden. Ook heb ik veel energie en zweet erg veel.

Comment

Na 8 dagen hydroxycut hardcore gebruikt te hebben , heb ik besloten om te stoppen.
                      Het is een goed product en ik ben in 8 dagen 2.3% bf kwijt geraakt..ook pompten de aders uit mijn armen en had ik veel energie. ( Lekker warm gevoel en veel zweten).

Alleen dan zijn er de bijwerkingen ( de reden dat ik gestopt ben) nl;
                      - Zere/branderige keel
                      - Buikpijn
                      - Steek in de borstkas
                      - Diarree
                      - Ongelijk hartritme

Comment

2.3% in 8 dagen? Dan heb je een kut eet patroon er naast gehad. Eentje met te weinig voeding anders zou je eerder 0.7-1% kijk geraakt zijn in een week tijd. En als je crash dieet doet dan is het niet gek dat je er nog andere gezondheidsproblemen bij krijgt.

Comment

bij welke nederlandse supplementenboer kan ik deze mitotropin bestellen?

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                            bij welke nederlandse supplementenboer kan ik deze mitotropin bestellen?
                            Muscletotaal - de grootste, de compleetste, de goedkoopste Bij supplementenmerk even Gaspari invullen.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ben sinds Maandag begonnen met Hydroxycut dus ben benieuwd. Heb voor zover nog geen last gehad van ongewenste bijwerkingen. Bij de training er wel flink van gezweten, dus dat werkt. eigenlijk mn vetprecentge eens laten meten nog nooit gedaan dus ben benieuwd. Ging tot nog toe af op wat ik in de spiegel zie.

Comment

Je moet de dosering ook rustig aan opvoeren. niet iedereen kan meteen 6 caps hydroxycut verdragen de eerste dagen. Begin met 1, week 2 neem je er 3 en week 4 en verder neem je er 4 bijvoorbeeld.

Ps. mitotropin hebben wij ook standaard in het pakket
                                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X