Wat voor shake voor slapen gaan??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor shake voor slapen gaan??

Welke eiwitshake kan je het beste nemen denken jullie oor het slapen gaan.
    En daar bedoel ik mee shakes die gebaseert zijn met de volgende ingredienten: eieiwitten,caseine,whey,whey isolaat,melkeiwitten.
    Wil graag al jullie meningen want ken ik rekening mee houden bij me aankoop en als jullie nog merk aanradingen hebben graag. Want wou nitro-tech weer gaan bestellen maar zie ik dat ik 130 euro moet betalen voor 1.8kilo en volgens mij had ik vorige keer 90 euro betaald en dat vond ik nog wel te doen.
    eat eat eat and look like a freak!

je zou een eiwit moeten kopen met time releasd formule van j tech bijvoorbeeld. Zeker geen whey eiwit want deze worden sneller opgenomen en kan je moeilijkheden hebben om te slapen
    stil growing

Comment

Gewoon caseine nemen

Vergeet dat TM gedoe. Tenzij het een speciaal ingekapseld eiwit, zoiets als Somnabol, is zijn het gewoon mengsels van diverse eiwitten die echt niet ieder op hun beurt de maag passeren (waar heel de TM theorie van zulk soort producten op gebasseerd is)

Als je een mengsel neemt dan zorgt het vlokken van de caseine in de maag ervoor dat de rest net zo traag passeert als de caseine zelf.
      Wat TM aangaat dus weggegooid geld.

Zoals ik al zei. Als je echt TM wilt neem dan zoiets als somnabol. Maar reken er dan well gelijk op dat je flink in je knip moet duiken.

Anders gewoon caseine
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X