Welk soort creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk soort creatine?

Ik doe nu zo'n 3 maanden aan fitness en train ongeveer 2 tot 3x per week

Kan al wel wat verschil bemerken, maar wou nu creatine gaan gebruiken. Maar weten jullie wat nou precies het verschil is tussen 'creatine powder' en 'no excuses' van mdy? Ik weet wel dat no excuses geen oplaad fase zou hebben, dus op dit moment zit ik eraan te denken om die te gaan gebruiken.

En is het dan verstandig om dat samen met een soort wheig protein ofzo te gebruiken?

Gr. jaap

Originally posted by Grunn_1990 View Post
    Ik doe nu zo'n 3 maanden aan fitness en train ongeveer 2 tot 3x per week

Kan al wel wat verschil bemerken, maar wou nu creatine gaan gebruiken. Maar weten jullie wat nou precies het verschil is tussen 'creatine powder' en 'no excuses' van mdy? Ik weet wel dat no excuses geen oplaad fase zou hebben, dus op dit moment zit ik eraan te denken om die te gaan gebruiken.

En is het dan verstandig om dat samen met een soort wheig protein ofzo te gebruiken?

Gr. jaap
    wat is dat..wheig protein? Leer het eerst maar eens schrijven voor je het gaat gebruiken. En wat is er mis met gewoon simpelweg geduld hebben?
    Voeding afstemmen is stap 1, training stap 2.

Met andere woorden: Stickies.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Nou sorry dat ik in mn haast even 2 dingen door elkaar haalde hoor

Maar je kan geduld hebben tot je een ons weegt (moet je wel erg veel cardio doen maargoed), feit is gewoon dat je met creatine meer resultaten kan boeken in minder tijd. Dus als ik dat graag wil mag dat toch?

Ik probeer mijn voeding ook een beetje meer af te stemmen, maar daar ben ik ook nog mee bezig.
      En ik informeer er ook alleen nog na, ik wou gewoon even jullie meningen erover weten.
      Dus dankje, je bent echt super behulpzaam geweest meneer wolverine

Comment

Je moet eerst je voeding hebben kerel. Anders voegt die creatine niet toe.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jah oke dat weet ik, en daar ben ik ook mee bezig. En daarom wil ik ook shakes drinken om genoeg koolhydraten en eiwitten enz binnen te krijgen.
          Maar dan heb ik nog steeds niet echt antwoord op de vraag wat nou het verschil is tussen creatine powder/no excuses.
          Of welk ander merk creatine misschien nog beter is volgens jullie...

nogmaals, ik zeg niet dat ik gelijk creatine ga gebruiken tot ik een mr olympia ben haha. Maar ik wil gewoon jullie ervaring ermee even weten?

Comment

NO-Excuses is volgens mij geen pure creatine. Volgens mij is dat een stikstofbooster. En dan heb je het over twee totaal verschillende producten.

Mijn advies:
            Eerst je voeding op orde, dan gewoon creatine monohydraat kopen. Bewezen supplement, en mocht je bij de enkelingen horen die er niet op reageren heb je financieel nog nauwelijks geleden.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

NO excuses is in eerste instantie een creatine:
              Products 1 - 1 of 1
              No Excuses 350 gram

3 soorten Creatine voor explosieve kracht uitspatting

Geen oplaadfase nodig

Houdt geen vocht vast

Er zit ook citrulline en arginine in war weer voor een NO boost zorgt. Ik gebruik het zelf ook. Prima goedje.

Lees er alles over op de site: http://www.mdy.nl/is-bin/INTERSHOP.e...magePopup=true
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Een goed advies en antwoordt op de vraag goed gedaan jongeman.

Comment

Originally posted by grease View Post
                  Een goed advies en antwoordt op de vraag goed gedaan jongeman.
                  Thanks opa
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

3 maanden is wel erg kort, je wilt zeker in korte tijd zo snel mogelijk breed worden en er eigenlijk niet te veel inspanning voor leveren? Creatine kan iedereen gebruiken en het kan geen kwaad, maar dit product gebruik je 1 als je voeding helemaal op orde is( dan zal je ook meer effect hebben dan dat je het zomaar uit de winkel haalt en gelijk gebruikt) en 2 je een beetje vast ben gelopen met het fitness om weer een stapje hoger te komen.

Comment

ik zei dus al dat ik het nog niet gelijk ga gebruiken, ik vroeg het alleen nog maar...

en ik ben best wel serieus bezig, probeer ook standaard 3x per week heen te gaan, en dan ook gewoon goed trainen met wat begeleiding van het personeel daar.
                      Ben wel een beetje een sportgek dus ik wil me er heus wel wat voor inspannen

maar bedankt voor je reactie

Comment

Geen dank, duidelijk verkeerd gelezen dan, Er zijn zoveel goede creatine's maar ik zou zoiezo eerst wat proberen en kijken waarop je goed reageert. Je zou met van alles kunnen beginnen. Ben zelf een half jaar geleden met een crea van "de tuinen" begonnen waar ik dus na genoeg niet op reageerde, ben nu net klaar met no-explode waar ik wel aardig op reageerde maar dat is meer een pre-workout supplement maar zou ik je zeker aanraden .

Comment

Koop de zelf gemaakte van de apotheek , slaagt lekker hard aan
                          wel duur: 35 eurie voor 250 gram (maar pin me daar niet op vast)

Comment

wel erg duur, ik betaal voor 500 gram 17 euri
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Ik reageer het beste op de goedkopste (monohydraat)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X