Herstel spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    whey, celmass pas later als je tegen een plateau loopt
    Kijk dit antwoord wou ik hebben.

Mijn voeding is ok, wil gewoon wat proberen wat het effect is.
    Wie niet waagt die niet wint.

Maar allemaal bedankt voor de hulp

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
      Mijn voeding is ok
      Eerlijk gezegd betwijfel ik dat..
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Eerlijk gezegd betwijfel ik dat..
        Durf te wedden dat ik goed en gezond eet.
        Er is niks mis met me voeding anders had het ziekenhuis het me allang verteld

Comment

Je ziekenhuis heeft vast een briljant gezonde voeding voor je voorgeschreven. Dat doen ze namelijk ook voor ouderen, peuters, patienten die met een zware ziekte te kampen hebben, noem maar op.
          Maar voor jouw doel "spierherstel" valt hoogstwaarschijnlijk gewoon betere voeding te vinden die het spierherstel ook echt mogelijk maakt.
          Bovendien, het ziekenhuis is god niet. Toen ik klein was, hebben ze me suikerwater gevoerd, omdat ik niet wou groeien. Zo ranzig en nutteloos want het haalde niks uit.

Comment

heey had vraag over herstel van de spieren.
            Na fitness kun je je spieren herstellen met whey-shakes bijvoorbeeld.
            Mijn kameraad neemt cellmass voor spierherstel.

Nu vroeg ik me af wat je beter kunt gebruik voor spierherstel en spiermassa opbouwen. cellmass of whey-shakes (Micro whey anabolic xtreme)

Edit:
            Ik neem Crack voordat ik fitness trouwens
            Ehm, crack???

Comment

Originally posted by Emagix View Post
              Ehm, crack???
              Ja dat volgde ik ook niet helemaal.

Comment

Maar ze vinden het niet goed als je vis, rijst en groente eet....

Crack is een supplement.
                Denk ook niet dat een dokter daarvan onder de indruk is, als je ziek bent zoals in jouw geval?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Misschien heb je me verkeerd begrepen. Ik bedoel niet dat je voeding per definitie slecht is, in opzichte van dat je slecht eet ofzo. Daarmee zeg ik ook niet dat je niet goed en gezond eet. Maar wat ik bedoel is, dat je 'slecht' eet ten opzichte van je doelen. Onder andere door bijvoorbeeld de vragen die je stelt. No offence, maar als je voeding goed was zoals het hoort, had je de antwoorden daarop al geweten. Verder kan ik afleiden uit je eerdere post dat je zelf niet precies weet wat je binnenkrijgt en als je voeding ECHT goed is, is dat een pre.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Gewoon goed eten ...en als aanvulling whey! Tenzij je al je eiwitten uit je eten haalt ...praktisch gezien is een potje eiwitten beter.

Comment

@ashley
                      Ja mocht wel van de doktoren, kon geen kwaad met mijn ziekte.
                      ------------------
                      die whey-shakes worden ook niet vervanging voor me dagelijkse eten etc.
                      Het is wat Mr. Vein zei: een aanvulling.

Comment

Originally posted by Mr_Vein View Post
                        Gewoon goed eten ...en als aanvulling whey! Tenzij je al je eiwitten uit je eten haalt ...praktisch gezien is een potje eiwitten beter.
                        Whey
                        Creatine
                        Multi vit
                        omega 3

"normaal" kun je dit niet genoeg uit gewoon eten halen....
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Klopt alleen lijkt het nu of je niet zonder de sups kan , wat natuurlijk wel gewoon kan.

Met goed eten en goed trainen bereik je al veel.

Comment

Als je echt spiergroei en herstel wil berijken moet je echt een voedingsschema maken en dan pas suplementeren.

Ik zou zeggen lees de sticky's over voeding ff door.
                            Want zo maar lukraak gezond eten is vaak niet de beste oplossing.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                              Whey
                              Creatine
                              Multi vit
                              omega 3

"normaal" kun je dit niet genoeg uit gewoon eten halen....
                              De vraag was whey of Cellmass ...dan is whey imo belangrijker. in verhouding met wat je eet kun je bepalen hoeveel je toevoegd in de vorm van een shake!

Overige zijn idd ook goed ...creatine kun je ook puur nemen, heb je geen Cellmass voor nodig perse!

Comment

Als je die wheyshake na je training neemt moet je er wel dextrose bij gooien!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X