Herstel spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by CruX View Post
    Als je die wheyshake na je training neemt moet je er wel dextrose bij gooien!!
    En de reden daarvan is?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dat snelle koolhydraten na het sporten je lichaam weer in anabole staat brengen.

Maar weet je. Ik neem geen snelle carbs meer en het gaat beter dan met voor mij.

Comment

Ok thnx
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
          Me voeding is goed wel.

8 tot 10 boterhammen per dag.
          minimaal 2 liter water per dag.
          Avond eten (vlees, groente aardappels)
          en later in de avond kwark.

Hier zeg je dat je voeding goed is, en later zeg je het weer een aantal keer. Ik wil je niet afkraken of iets, maar het slaat nergens op om dat zo te zeggen. Ik dacht tot voor kort precies het zelfde: "Ik eet geen slechte dingen, en krijg eet groente, fruit enzo". Wat je eet is niet slecht voor je, maar het gaat ook om de hoeveelheid. Ik maakte gisteren even een schema over wat ik nou binnen kreeg, en dat was zeer teleurstellend. Ik at mezelf dood, en kreeg net genoeg binnen op onderhoud. Ik at 14 boterhammen, minimaal 2 liter water en gewoon de aardappelen vlees en groente, plus de kwark. Ook geen slecht voer, en een stuk meer. Kreeg niet eens genoeg koolhydraten binnen. Met kcal zat ik precies goed...

Dus ik raad je aan een schema te maken, houd op een dag bij wat je eet, bereken je behoeftes, en kijk dan hoeveel je daadwerkelijk binnen krijg. Geloof me, het gaat tegen vallen.

bijlage zit schema met wat ik at, zoals je ziet teweinig om echt te groeien. (je hebt overschot kcal nodig, en vetten ewitten koolhydraten moeten genoeg zijn, +500kcal wil ik ongeveer komen)
          Attached Files
          You can do anything if you set your mind to it

Comment

BCAA gelijk na de training
            whey shake 30min erna

is wel goed
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Vandaag na mijn training Lava genomen van Universal. Dat spul werkt bij mij goed om te herstellen na de training. Het pept me echt weer op. Voeding is het belangrijkst, dat eenmaal voor elkaar is dit een aanrader vind ik. Even een stukje over wat erin zit:

Elke serving LAVA heeft 32 gram GlycoCarb Complex(tm), 32 gram glutamine verrijkte Whey-Protein en 5.5 gram premium Creatine.
              " Failure is not an option "

Comment

Als je geen trek hebt in vis, neem je toch gewoon kip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X