diabeet en fitnis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• diabeet en fitnis

Hallo ik wilde graag advies ,over voedingsuplimenten of shake´s. iemand die mij verder kan uitlegen
    ik heb helemaal geen idee
    hoe en wat ik het beste kan doen.
    ik hoop wat info rijker te worder groetjes.

Dat zijn dingen die je met je arts moet overleggen, niet met ons ben ik bang.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beste capting,

Voordat je mijn advies klakkeloos volgt, is het verstandig om dit eerst aan een arts voor te leggen. Ik weet namelijk niet precies jouw achtergronden etc.

Mijn advies is:

Begin met een bloedsuiker van 10 of hoger (max 13-14).
      Tijdens het sporten moet je zorgen voor voldoende vocht met suikers,
      niet te veel natuurlijk, voorbeelden zijn bijv gatorade, aa, etc.
      (doe je dit niet en train je te zwaar kun je hypo krijgen, maar dat is vanzelfsprekend toch). Na een uurtje sporten op gemiddeld niveau,
      zul je een waarde van rond de 5-6 hebben, deze zal ook nadat je gestopt bent met sporten de komende uren nog dalen. Belangrijk is dus dat je niet te awaar traint, lichte cardio, lichte gewichten. Na het sporten is het verstandig om direct een volledige (met zowel k/e/v) + (eiwitrijke) maaltijd te nemen. Misschien is het zelfs handig om naar een dietiste te gaan die jou begleid met je voeding en deze afstemt op jouw sportgedrag.

In ieder geval dus even je arts raadplegen hoe deze erover denkt.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kom je niet aanmerking voor zo'n pompje? (niet dat ik verstand van heb....)

Comment

pompje krijg je bij astma (ademhalingsproblemen)
          Diabetis heeft te maken met je bloedsuiker, en vaak moet je dan spuiten.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X