Goedkope visolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die van de Hema kwam ooit eens als beste uit een test (geloof Kassa).Is ook niet zo duur.

Comment

Hema :
      300 tabletten voor rond de €10
      Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Ik heb de goedkoopste.
        Mijn moeder die ooit een pot heeft aangeschaft ergens voor en ze vervolgens na een kwart te hebben gebruikt niet meer gebruikt.

Lijkt me redelijk duidelijk wie daar gratis uit snoept
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          Bij de tuinen hebben ze nu alle visolie capsules in de aanbieding. Twee voor de prijs van 1. EN ze hebben nu grotere potten.
          Voor 50 euro kan je nu 2 potten halen met 500 capsules. Dat is dus 5 cent per viscapsule. Volgens mij is dat de goedkoopste die ik ken.
          Ik weet verder niks van de kwaliteit maar wilde even de tip meegeven aan jullie.

Sinds mijn coach generalix me heeft geadviseerd om 4 capsules of meer per dag te nemen wordt het een duur grapje.
          even vraagje off topic waarom 4 capsules of meer per dag tot je nemen.
          Volgens mij is de maximale dosering voor volwassenen 1 gram, ik weet niet hoeveel gram er in die 4 capsules zitten ?? Ik heb ergens gelezen dat een overdosis aan omega vet zuren (4gram per dag) juist schadelijk is voor de gezondheid in verband met een verhoofde kans op bloedingen. Je krijgt de juiste hoeveelheid omega zuren eigenlijks al binnen als je 2 ker per week vis eet en je maaltijden bereid in vloeibare bak en braadvetten, en je brood smeren met halfvarine.

Comment

Originally posted by fischer View Post
            Je krijgt de juiste hoeveelheid omega zuren eigenlijks al binnen als je 2 ker per week vis eet en je maaltijden bereid in vloeibare bak en braadvetten, en je brood smeren met halfvarine.
            definieer "juiste hoeveelheid" ? Waar haal je die vandaan?
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Zo te horen het voedingscentrum, dit klinkt in ieder geval verdacht veel als het standaard advies van het voedingscentrum.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ja klopt www.voedingscentrum.nl zo word het daar beschreven,maar was voor mij ook een vraag mss dat bodybuilders juist wel meer grammen omega nodig hebben voor het smeren van de gewrichten.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  Bij de tuinen hebben ze nu alle visolie capsules in de aanbieding. Twee voor de prijs van 1. EN ze hebben nu grotere potten.
                  Voor 50 euro kan je nu 2 potten halen met 500 capsules. Dat is dus 5 cent per viscapsule. Volgens mij is dat de goedkoopste die ik ken.
                  Ik weet verder niks van de kwaliteit maar wilde even de tip meegeven aan jullie.

Sinds mijn coach generalix me heeft geadviseerd om 4 capsules of meer per dag te nemen wordt het een duur grapje.
                  dat zijn zeker van die kleine pillen???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X